Η Citroen εκμεταλλεύτηκε το μικρομεσαίο αμάξωμα της Xsara προκειμένου να δημιουργήσει μια ξεχωριστή έκδοση, που, αν μη τι άλλο, έχει να επιδείξει εξαιρετικές επιδόσεις και άριστη οδική συμπεριφορά. Η Γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία μας έχει άλλωστε πείσει για την ικανότητά της να κατασκευάζει μοντέλα με έντονη προσωπικότητα και όμορφη σχεδίαση. Η κορυφαία έκδοση της Xsara με τον κωδικό VTS, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το Νοέμβριο του 1997 και είναι εφοδιασμένη με ένα δίλιτρο κινητήρα 157 ίππων. Αυτό στην πράξη είναι πολύ πιο εντυπωσιακό από όσο ακούγεται, αν σκεφτεί κανείς πως συνδυάζεται με ένα πολύ καλό πλαίσιο, καθιστώντας την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου υπεράνω κριτικής. Οδηγικά, η Xsara Coupe VTS είναι απολαυστική και εξαιρετικά ασφαλής. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του μεγάλα αποθέματα ισχύος από ένα 16βάλβιδο σύνολο που αποδεικνύεται πολύ ελαστικό. Η σταθερότητα του μοντέλου στο δρόμο είναι υποδειγματική και επιτρέπει στον οδηγό να κινείται με υψηλή μέση ωριαία ταχύτητα χωρίς να νιώθει ανασφαλής. ¶λλωστε, η οδική συμπεριφορά της Xsara είναι αυστηρά ουδέτερη μέχρι το όριο. Η ανάρτηση του Γαλλικού μοντέλου είναι αρκούντως σφιχτή, ώστε να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις της γρήγορης οδήγησης, αλλά χαρακτηρίζεται και άνετη, αφού κυριολεκτικά καταπίνει τις ανωμαλίες του οδοστρώματος χωρίς να κουράζει τους επιβάτες. Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, οι διαφορές από τις πεντάπορτες εκδόσεις είναι ελάχιστες. Οι πίσω επιβάτες έχουν αρκετό χώρο για τα πόδια αλλά λιγότερο για τα κεφάλια, λόγω της κλίσης της οροφής. Η δε χώρος αποσκευών θα ικανοποιήσει τις μεταφορικές απαιτήσεις 4 ατόμων. Ο εξοπλισμός του αυτοκινήτου θεωρείται πλήρης, αφού δεν λείπει κανένα στοιχεία άνεσης και ασφαλείας. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο εσωτερικό και η συναρμολόγησή του είναι υψηλού επιπέδου, γεγονός που θα ικανοποιήσει ακόμη και τους πιο απαιτητικούς.