Τεχνολογικά προηγμένη είναι η έκδοση του Audi A4 που είχαμε στη διάθεσή μας. Αιτία γι' αυτό αποτελεί ο συνδυασμός του γνωστού δίλιτρου κινητήρα με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Multitronic. Πρόκειται για ένα κιβώτιο τύπου CVT (Continiously Variable Transmission) το οποίο διαθέτει συνεχώς μεταβαλλόμενες σχέσεις, καθώς και μια λειτουργία που επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει με σειριακό τρόπο ("+" και "-") τις έξι συνολικά σχέσεις μετάδοσης. Η κατασκευαστική του φιλοσοφία συνίσταται στη μεταβαλλόμενη διάμετρο δύο τροχαλιών συνδεδεμένων μεταξύ τους με μια ατσάλινη ζώνη που είναι σε σχήμα "V". Ωστόσο η Audi προχώρησε ένα βήμα παραπάνω αντικαθιστώντας τον "κλασικό" για τα κιβώτια CVT υδραυλικό μετατροπέα ροπής με ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη. Αυτός είναι σε θέση να προσφέρει εξαιρετικά χαρακτηριστικά λειτουργίας, εναρμονισμένα στο εκάστοτε προφίλ οδήγησης που επιλέγει ο χρήστης. Η εναλλαγή των σχέσεων με σειριακό τρόπο μπορεί να γίνει από τον επιλογέα, ενώ για τον σκοπό αυτό διατίθεται προαιρετικά σύστημα με διακόπτες που τοποθετούνται πάνω στο τιμόνι. Το Multitronic είναι διαθέσιμο για όλα τα προσθιοκίνητα μοντέλα της γκάμας Audi και μπορεί να συνδυαστεί ακόμα και με τον εξακύλινδρο κινητήρα 3,0 λίτρων.