ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  11/1/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/1/2005
Test mtx
Για ασυμβίβαστους
Οδική συμπεριφορά
Υποστροφικό αλλά ελεγχόμενο
Αν το ESP είναι απενεργοποιημένο, το Astra Turbo θα ανοίξει την τροχιά του μπροστινού του μέρους λόγω της αυξημένης του ισχύος ενώ το πίσω δύσκολα "ξεκολλάει" από τον δρόμο.
Όπως είναι λογικό για προσθιοκίνητο αυτοκίνητο με τέτοια ισχύ, το Astra παρουσιάζει υποστροφικά φαινόμενα σε δρόμο με στροφές τα οποία ωστόσο κάνουν προοδευτικά την εμφάνισή τους και διορθώνονται εύκολα. Η ανάρτηση διαθέτει σφιχτή ρύθμιση χωρίς όμως να ενοχλεί με την απορροφητικότητά της ενώ, αν ο οδηγός το επιθυμεί, μέσω του διακόπτη IDS plus που βρίσκεται στο ταμπλό, το Astra αποκτά περισσότερο σπορτίφ συμπεριφορά και αίσθηση μέσω της σκληρότερης ανάρτησης, της καλύτερης αμεσότητας του τιμονιού και του πεντάλ του γκαζιού. Η παρατεταμένη πίεση δε του σχετικού διακόπτη για περισσότερο από 4 δλ. απενεργοποιεί πλήρως και το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (ESP) οπότε και παρουσιάζονται οι υποστροφικές τάσεις που προαναφέραμε αλλά και υπερστροφικές με τους ανάλογους χειρισμούς του οδηγού. Τα φρένα ακινητοποιούν σε πολύ μικρή απόσταση το αυτοκίνητο από τα 100 χλμ./ώρα, παρέχοντας παράλληλα πολύ καλή αίσθηση στην πίεση του πεντάλ.

 
 Opel Astra 2,0 Turbo
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οδική συμπεριφορά
Εσωτερικό - Χώροι