ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Θέματα αγοράς Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  25/1/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/1/2005
Θέματα αγοράς mtx
Νέο Fiat Croma
Βάλτε "Croma" στη ζωή σας
Tο νέο Croma διαθέτει “οικογενειακή” εμφάνιση.
Η Fiat έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες του νέου Croma, το οποίο τον Ιούνιο του 2005 θα λανσαριστεί επίσημα στις ευρωπαϊκές αγορές.
Την προσεχή έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης (Μάρτιος 2005) διάλεξε η Fiat για να παρουσιάσει τη δεύτερη γενιά του μεγαλομεσαίου μοντέλου της, του Croma. Στόχος των ανθρώπων της Ιταλικής εταιρείας είναι με το πέρασμα του χρόνου και μέσα από τη συνεχή παρουσίαση νέων μοντέλων (αναμένουμε το νέο Punto, το Panda SUV, το Trepiuno και ένα νέο ελεύθερου χρόνου όχημα) να δημιουργήσουν μια πλήρη γκάμα αυτοκινήτων ούτως ώστε να προσελκύσουν μεγαλύτερη μερίδα του καταναλωτικού κοινού και να γίνουν ακόμα πιο ανταγωνιστικοί. Οι πωλήσεις της 1ης γενιάς Croma, από το 1985 έως το 1994, ξεπέρασαν τις 450.000 μονάδες με αποτέλεσμα να δημιουργούν μια "βαριά" ευθύνη στους ιθύνοντες του ομίλου, οι οποίοι ευελπιστούν, με το λανσάρισμα της 2ης γενιάς, σε μια ανάλογη εμπορική πορεία. Για το λόγο αυτό εμπιστεύτηκαν τη σχεδίαση του οχήματος στον Giorgetto Giugiaro που κατάφερε να προσδώσει στο όχημα μια εικόνα αποδεκτή, η οποία στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό και στη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία που αναμένεται από δω και στο εξής να συναντήσουμε σε πολλά μελλοντικά μοντέλα του ομίλου. Σημαντικό στοιχείο είναι το γεγονός ότι το μοντέλο δεν είναι σεντάν αλλά υιοθετεί μία “τύπου στέισον βάγκον” φιλοσοφία που είδαμε και στο Opel Signum.Στο εμπρόσθιο τμήμα ξεχωρίζουν τα μεγάλα φωτιστικά σώματα και η ευμεγέθης μάσκα η οποία φιλοξενεί το λογότυπο της εταιρείας στο κέντρο. Από το πλάι το μάτι του παρατηρητή εστιάζει στα τονισμένα τόξα των τροχών, ενώ στο πίσω τμήμα ο ευμεγέθης προφυλακτήρας σε συνδυασμό με τα μακρόστενα φώτα που αγκαλιάζουν μέρος τόσο από τα πλαϊνά του οχήματος όσο και από την πόρτα του πορτ μπαγκάζ, καταφέρνουν να προσδώσουν δόση δυναμισμού σ' ένα μάλλον συντηρητικό αμάξωμα. Από πλευράς διαστάσεων, το νέο Croma, με μήκος 4,75 μέτρα, ύψος 1,77 μέτρα, πλάτος 1,60 μέτρα και μεταξόνιο 2,83 μέτρα, εγγυάται -όπως όλα δείχνουν- πως θα προσφέρει τη δυνατότητα σε 5 ενήλικα άτομα να μεταφερθούν με άνεση στην καμπίνα των επιβατών. Στην ουσία κύριο μέλημα της Ιταλικής εταιρείας ήταν η δημιουργία ενός αυτοκινήτου που να συνδυάζει χαρακτηριστικά από σεντάν, στέισον βάγκον και πολυχρηστικά οχήματα. Η "θυελλώδης" σχέση του ομίλου Fiat με την General Motors (λόγω των διαπραγματεύσεων για την εξαγορά ή μη του Ιταλικού ομίλου από την Αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία) επηρρέασε το συγκεκριμένο project, αφού η GM "δανείζει", όπως αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες, μέρος από την τεχνογνωσία της για την κατασκευή του νέου Croma. Τι εννοούμε δηλαδή με αυτό; Ότι πολύ απλά η πλατφόρμα πάνω στην οποία θα κατασκευάζεται το νέο μοντέλο της Ιταλικής εταιρείας είναι πιθανότατα η ίδια που χρησιμοποιείται τόσο στο Opel Vectra, όσο και στο Opel Signum. Όσον αφορά τώρα την γκάμα των μηχανικών συνόλων που θα εφοδιάζουν το νέο Croma, ο 16βάλβιδος 1.800άρης κινητήρας των 130 ίππων και ο 2,2 λίτρων με τους 150 ίππους δίνουν το παρών και στο νέο μεγαλομεσαίο μοντέλο της φίρμας, που πέραν των βενζινοκίνητων μοτέρ θα εφοδιάζεται και με μια μεγάλη γκάμα κινητήρων πετρελαίου χωρητικότητας 1,9 λτ. (Multijet) με 120 και 150 ίππους αντίστοιχα και ένα νέο μηχανικό σύνολο πετρελαίου 2,4 λίτρων 16V (Multijet) απόδοσης 200 ίππων. Όλοι οι προαναφερθέντες κινητήρες θα "συνεργάζονται" με δυο τύπους κιβωτίου ταχυτήτων, ένα αυτόματο και ένα χειροκίνητο πέντε σχέσεων. Στη χώρα μας αναμένεται από τα τέλη του έτους ή κοντά στις αρχές του 2006.
Το νέο μεγαλομεσαίο μοντέλο της Fiat θα λανσαριστεί αρχικά στην Ιταλία (Ιούνιο 2005), ενώ στη χώρα μας σύμφωνα με την ελληνική αντιπροσωπεία αναμένεται από τα τέλη του 2005.

Η συνεργασία της General Motors με τον όμιλο Fiat αποτυπώνεται στο νέο οικογενειακό αυτοκίνητο της ιταλικής εταιρείας, αφού η πλατφόρμα κατασκευής του νέου Croma προέρχεται από τον αμερικάνικο όμιλο.