Από τη στιγμή που λανσαρίστηκε το Picasso στην ελληνική αγορά αποτέλεσε άμεσα μια δημοφιλή επιλογή στην κατηγορία των μικρομεσαίων πολυχρηστικών.
Το πολυχρηστικό αυτοκίνητο της Citroen, κλείνει πέντε χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά και ως μεταχειρισμένο αποτελεί μια πολύ καλή επιλογή για τον οικογενειάρχη προσφέροντας χώρους και άνεση σε αρκετά προσιτή τιμή.
Όταν άρχισε να κυκλοφορεί στις αρχές του 2000 στην ελληνική αγορά, το Citroen Xsara Picasso προκάλεσε άμεσα εντύπωση, γεγονός που αποτυπώθηκε στις πωλήσεις του, ενώ ακόμα και σήμερα εξακολουθεί να βρίσκεται μέσα στην πρώτη πεντάδα της κατηγορίας του. Επιλέξαμε το Picasso με τον κινητήρα των 1,8 λίτρων αφού προσφέρει μεγαλύτερη ιπποδύναμη σε σχέση με το αυτό των 1,6 το οποίο σε συνδυασμό με το βάρος του αμαξώματος προσφέρει οριακά επαρκείς επιδόσεις.
Παρά το γεγονός ότι το μοντέλο της Citroen κλείνει πέντε χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, εντούτοις η εξωτερική του σχεδίαση παραμένει αποδεκτή ακόμα και με τα σημερινά σχεδιαστικά πρότυπα. Βέβαια η ηλικία δεν κρύβεται στο εσωτερικό του Γαλλικού αυτοκινήτου και αν και υιοθετεί την όλο και πιο δημοφιλή λογική που θέλει τον πίνακα οργάνων στην κεντρική κονσόλα, η συνολική αισθητική παραπέμπει σε κατασκευή προηγούμενων ετών. Βέβαια δεν υπολείπεται ουδόλως σε εργονομία ενώ τόσο η ποιότητα των υλικών όσο και η συναρμολόγηση είναι σε καλό επίπεδο.
Το μεγάλο πλεονέκτημα του Picasso είναι οι χώροι, που είναι μεγάλοι τόσο για εμπρός επιβάτες όσο και για τους πίσω. Στις πολυχρηστικές δυνατότητες συγκαταλέγονται τα πίσω αυτόνομα τρία καθίσματα που μπορούν να αφαιρεθούν αλλά και οι θήκες μέσα στο πάτωμα. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 550 λίτρα και εξακολουθεί να είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία σε χωρητικότητα.
Στο δρόμο είναι σταθερό ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες και δεν επηρεάζεται αισθητά από πλευρικούς ανέμους -παρά το ύψος του. Στις στροφές είναι κατά βάση ουδέτερο ενώ κάποιες υποστροφικές τάσεις κάνουν την εμφάνισή τους όταν όμως ο οδηγός το παρακάνει.
To πέρασμα του χρόνου
Τα προβλήματα που κάνουν συχνά την εμφάνισή τους στο Γαλλικό αυτοκίνητο δεν είναι σημαντικά αλλά όχι και αμελητέα. Ελάττωμα παρουσιάζεται στη συγκράτηση της εξάτμισης, το φίλτρο βενζίνης δεν διαθέτει την απαραίτητη στεγανότητα και συχνά παρατηρείται και γρήγορη φθορά των φρένων.
Συν & πλην
(+): Χώροι επιβατών - αποσκευών - μικροαντικειμένων, άνεση ανάρτησης, εξοπλισμός παθητικής ασφάλειας.
(-): Μεγάλος κύκλος στροφής, κλίσεις αμαξώματος, ευκρίνεια πίνακα οργάνων.
Συχνότερα προβλήματα
• Ελαττωματική εξάτμιση
• Φίλτρο βενζίνης
• Πρόωρη φθορά φρένων