Ελκυστική σχεδίαση και σπορτίφ
οδική συμπεριφορά για το Hyundai Coupe.
Το Coupe φρεσκαρίστηκε -κυρίως εξωτερικά- με τη φροντίδα της σχεδιαστικής ομάδας Namyang της Hyundai με αποτέλεσμα να δείχνει ακόμα πιο σπορ.
Οι μεταλλικές ματ επιφάνειες που προστέθηκαν στους αεραγωγούς τονίζουν ακόμη περισσότερο το σπορ χαρακτήρα του μοντέλου.
Το Coupe από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε αποτελούσε ένα ξεχωριστό μοντέλο στην γκάμα της Hyundai, αφού η προσιτή τιμή αγοράς του, η ελκυστική σχεδίαση και η σπορτίφ οδική συμπεριφορά συνέθεταν ένα πακέτο που κάλυπτε τις ανάγκες και του πιο απαιτητικού καταναλωτή και ξέφευγε από τα συντηρητικά -τότε- πρότυπα της εταιρείας. Η πρώτη γενιά λοιπόν τα πήγε πολύ καλά -από πλευράς πωλήσεων- η δεύτερη "αλλοίωσε" κάπως το σχεδιαστικό προφίλ του μοντέλου, ενώ πιο άρτια από κάθε άποψη μπορεί να θεωρηθεί η τρίτη γενιά που βρίσκεται στην αγορά ακόμα και σήμερα.
Πρόσφατα το μεσαίο κουπέ της Hyundai επισκέφτηκε τον "πλαστικό χειρούργο" του σχεδιαστικού τμήματος της Namyang για ένα μικρό λίφτινγκ. Ανασχεδιασμένη μάσκα, νέοι προφυλακτήρες, φώτα και προβολείς ομίχλης σε μαύρο φόντο, επανασχεδιασμένοι καθρέφτες και νέας σχεδίασης ζάντες ολοκληρώνουν τις αισθητικές επεμβάσεις στο εξωτερικό του αμαξώματος. Η εικόνα στον εσωτερικό διάκοσμο παρέμεινε σε γενικές γραμμές η ίδια με τις όποιες αλλαγές παρατηρούνται να είναι μικρότερης έκτασης και να εστιάζονται κυρίως στην περιοχή της κεντρικής κονσόλας, όπου υπάρχουν κάποια διακοσμητικά αλουμινίου (στους αεραγωγούς), και στις δερμάτινες επενδύσεις, που πλέον θα διατίθενται στάνταρ από τη βασική έκδοση των 1,6 λίτρων.
Όσον αφορά τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του οχήματος, αυτά παρέμειναν αναλλοίωτα και αναφερόμαστε φυσικά στη δομή των αναρτήσεων, στον κινητήρα και στους διαθέσιμους χώρους. Η ανεξάρτητη ανάρτηση και στους τέσσερις τροχούς θα ικανοποιήσει τις σπορτίφ βλέψεις του οδηγού και η σφιχτή ρύθμισή της προδιαθέτει για "γοργή" οδήγηση, μετριάζει όμως την άνεση των επιβατών, αφού περνώντας το όχημα από εγκάρσιες ανωμαλίες μεταφέρει κραδασμούς στο εσωτερικό οι οποίοι ενδέχεται να κουράσουν τους επιβαίνοντες.
Τέσσερα άτομα θα μεταφερθούν μεν στην καμπίνα, με αρκετές όμως παραχωρήσεις -κυρίως για τους δύο πίσω επιβάτες- αφού η κεκλιμένη οροφή δυσχεραίνει την κατάσταση και μόνο εάν το ύψος τους δεν ξεπερνά τα 1,75 μέτρα μπορεί να γίνει άνετα η μεταφορά τους. Ο 1.600άρης κινητήρας παρουσιάζει καλή ελαστικότητα και απόκριση από τις χαμηλές στροφές, ενώ τα χαρακτηριστικά αυτά βελτιώνονται από τις μεσαίες στροφές και άνω. Μοναδικό μειονέκτημα ο παραγόμενος θόρυβος, ο οποίος μετά τις 4.000 σ.α.λ. γίνεται έντονος και ενδεχομένως κουράσει σε πολύωρες μετακινήσεις. Το ανανεωμένο Hyundai Coupe διατίθεται σε δυο εκδόσεις στα 1,6 λίτρα. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας είχαμε στη διάθεση μας τη πιο πλούσια έκδοση η οποία πέραν των ηλεκτρικών ευκολιών και των 4 αερόσακων περιλαμβάνει πλευρικούς αερόσακους, ηλεκτρική ηλιοροφή και αυτόματο κλιματισμό στην τιμή των 18.500 ευρώ.