Με βασικό πλεονέκτημα το προσιτό κόστος απόκτησης και συντήρησης το μεσαίο Carisma αποτελεί μια συμφέρουσα επιλογή γι' αυτούς που αναζητούν χώρους και αξιοπιστία.
Μπορεί η παραγωγή του Carisma να έχει σταματήσει από τα τέλη του 2003, ωστόσο το μεσαίο αυτοκίνητο της Mitsubishi εξακολουθεί να κυκλοφορεί στην αγορά και μάλιστα με ιδιαίτερα χαμηλή τιμή ως μεταχειρισμένο, προσφέροντας αξιοπιστία και χώρους για τον μέσο οικογενειάρχη.
Με τον ανταγωνισμό στη μεσαία κατηγορία να αυξάνεται συνεχώς η Mitsubishi δεν μπορούσε παρά να προχωρήσει το 1999 σε ανανέωση του εκπροσώπου της στη μεσαία κατηγορία, που έκανε την εμφάνισή του στην ελληνική αγορά το 1996. Αισθητικά το μοντέλο του 1999 ικανοποιεί τον εξωτερικό παρατηρητή με την αρκετά δυναμική σχεδίασή του -κυρίως στο εμπρόσθιο τμήμα- και είναι συνολικά ισορροπημένο χωρίς όμως να εντυπωσιάζει ακολουθώντας πιστά τη φόρμα που οι μπερλίνες όφειλαν να διαθέτουν. Ο άνεμος αναβάθμισης πνέει και στο εσωτερικό όπου τα υλικά κατασκευής είναι καλύτερης ποιότητας ενώ ανασχεδιασμένη και με σαφώς καλύτερη εργονομία είναι η κεντρική κονσόλα. Διατηρώντας τις διαστάσεις που είχε το μοντέλο από το 1996, η καμπίνα του Carisma προσφέρει επαρκή άνεση ακόμα και σε πέντε ενήλικες με μικρή παραχώρηση όσον αφορά το διαθέσιμο πλάτος για τους επιβάτες του πίσω καθίσματος. Πάντως ο χώρος τόσο για τα κεφάλια όσο και για τα γόνατα είναι ικανοποιητικός όπως άλλωστε και ο χώρος αποσκευών με όγκο 460 λίτρων.
Στο δρόμο το μεσαίο αυτοκίνητο επιδεικνύει ουδέτερη και προβλέψιμη οδική συμπεριφορά. Οι αναρτήσεις (ΜακΦέρσον εμπρός, πολλαπλών συνδέσμων πίσω) εξασφαλίζουν ουδετερότητα ενώ η μαλακή ρύθμιση απορροφά με ευκολία τις περισσότερες ανωμαλίες. Στην κατεύθυνση της άνεσης βρίσκονται τόσο η καλή ηχομόνωση, όσο και η πολύ καλή αεροδυναμική.
To πέρασμα του χρόνου
Το μεσαίο αυτοκίνητο της Mitsubishi λανσαρίστηκε στην αγορά το 1995 και το 1997 δέχθηκε κινητήρα 1,6 λίτρων νέας τεχνολογίας. Το 1999 έγινε αναβάθμιση του μοντέλου εξωτερικά αλλά και εσωτερικά. Στα τέλη του 2003 σταματά η παραγωγή του αλλά η διάθεσή του στη ελληνική αγορά συνεχίζεται μέχρι σήμερα.
Συν & πλην (+): Αξιοπιστία, χαμηλό κόστος απόκτησης-συντήρησης, ελαστικότητα κινητήρα
(-): Απόδοση φρένων, εξοπλισμός παθητικής ασφάλειας, φινίρισμα υλικών
Συχνότερα προβλήματα • Πρόωρη φθορά φρένων
• Δυσλειτουργίες φωτισμού
• Συγκράτηση εξάτμισης