ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Scoop

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/3/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/3/2005
Scoop old
Nέο Μazda MX-5
Η ιστορία συνεχίζεται
Το νέο Mazda MX-5 διαθέτει σύγχρονη σχεδίαση.
Η Mazda παρουσιάζει την τρίτη γενιά του δημοφιλούς της ρόουντστερ με στόχο να εντείνει ακόμα περισσότερο τον ανταγωνισμό στα προσιτά διθέσια.
Στο πίσω μέρος του νέου MX-5 η προσπάθεια διατήρησης μια σχεδιαστικής συνέχειας με την υπάρχουσα γενιά είναι παραπάνω από εμφανής.
Οι προηγούμενες δύο γενιές του MX-5 εκτιμήθηκαν ιδιαίτερα από το αγοραστικό κοινό (700.000 συνολικά πωλήσεις ως σήμερα), λόγω τόσο της τιμής αγοράς τους, όσο και της "παιχνιδιάρικής" τους διάθεσης, στα πρότυπα των βρετανικών ρόουντστερ του παρελθόντος. Βαδίζοντας στα ίδια χνάρια, η νέα, τρίτη, γενιά του MX-5 διαθέτει επιπλέον ανανεωμένη σχεδίαση, η οποία πάντως δεν ξεφεύγει σημαντικά από την αντίστοιχη των προηγούμενων γενεών του αυτοκινήτου. Εκεί όπου εντοπίζονται οι περισσότερες αλλαγές είναι στο εμπρόσθιο τμήμα, όπου η επιρροή από το πρωτότυπο Ibuki είναι παραπάνω από εμφανής. Η έντονα καμπύλη γραμμή της μάσκας με την οβάλ εισαγωγή του αέρα στον προφυλακτήρα και τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα δημιουργούν ένα αποτέλεσμα αποδεκτό από τους θιασώτες των διθέσιων, ανοικτών αυτοκινήτων. Στο πίσω μέρος τα πράγματα παραπέμπουν περισσότερο στην υπάρχουσα γενιά του μοντέλου, με μια μικρή διαφοροποίηση στα φωτιστικά σώματα. Στο εσωτερικό, το νέο MX-5 προσφέρει μια αρκετά αναβαθμισμένη εικόνα, στην οποία ξεχωρίζει η σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας, του πίνακα οργάνων και του νέου τιμονιού. Κατά τα άλλα, το νέο MX-5 θα διατηρήσει τη χειροκίνητη αναδιπλούμενη οροφή, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες του περιοδικού, το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο και με σκληρή αναδιπλούμενη οροφή. Μάλιστα στην τελευταία περίπτωση το πίσω μέρος του αυτοκινήτου θα είναι ελαφρώς διαφορετικό. Από πλευράς διαστάσεων, το νέο MX-5 διαθέτει μακρύτερο μεταξόνιο κατά 66 χιλιοστά σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο, καθώς και πλατύτερα μετατρόχια εμπρός (κατά 76 χιλ.) και πίσω (κατά 53 χιλ.). Όσον αφορά το συνολικό μήκος και ύψος, βρίσκουμε μια ανεπαίσθητη μείωση της τάξεως των 20 χιλιοστών. Στον τομέα των κινητήρων το πιο σημαντικό στοιχείο αποτελεί η προσθήκη ενός νέου 2λιτρου βενζινοκινητήρα 160 ίππων στην γκάμα των μηχανικών συνόλων του αυτοκινήτου, παράλληλα με τη διατήρηση του γνωστού 1.800άρη του τωρινού μοντέλου.
Πιστή στην παράδοση, η Mazda διατήρησε την κλασική πλέον χειροκίνητα αναδιπλούμενη οροφή του MX-5.