Η οδήγηση επί Ιταλικού εδάφους, στα περίχωρα της Περούτζια, περιλάμβανε ποικίλου είδους διαδρομές τόσο σε ευθείες όσο και σε επαρχιακούς δρόμους με στροφές. Το πρώτο χαρακτηριστικό που λειτουργεί θετικά ως προς τον οδηγό είναι η ευελιξία και η φιλικότητα που προσφέρει το νέο Matiz, ενώ αποπνέει περισσότερη ασφάλεια από το προγενέστερο αυτοκίνητο. Χαρακτηριστικό που αποδίδεται στο ανασχεδιασμένο πλαίσιο το οποίο είναι πιο ανθεκτικό χάρη στην ευρύτερη χρήση ατσαλιού υψηλής αντοχής (51% έναντι 37%) και στην νέα πίσω ανάρτηση. Ο ημιάκαμπτος άξονας αντικατέστησε τον άκαμπτο του πρώτου Matiz, στοιχείο το οποίο έχει μειώσει τις αναπηδήσεις σε διαδοχικές ανωμαλίες του οδοστρώματος, έχει βελτιώσει την άνεση και τα οδικά χαρακτηριστικά. Μπροστά διατηρήθηκε η κλασική και επιτυχημένη δομή με γόνατα ΜακΦέρσον. Στον αυτοκινητόδρομο το νέο μίνι αυτοκίνητο της Αμερικανικής φίρμας εμφανίζει καλή σταθερότητα σε ταχύτητες κίνησης γύρω στα 120 χλμ./ώρα, ωστόσο όταν πνέουν έντονοι πλευρικοί άνεμοι το αμάξωμα παρουσιάζει μία ευαισθησία. Οι αεροδυναμικοί θόρυβοι είναι λιγότεροι, καθώς ο συντελεστής οπισθέλκουσας έχει μειωθεί από 0,399 σε 0,342. Η ανάρτηση με την μαλακή ρύθμιση εξασφαλίζει καλό επίπεδο άνεσης, ενώ ικανοποιητική είναι και η ποιότητα κύλισης τηρουμένων των αναλογιών. Οι κλίσεις του αμαξώματος σε κλειστές στροφές κάνουν αισθητή την παρουσία τους, χωρίς ωστόσο να εμπνέουν λόγους ανησυχίας σε "τουριστικούς" ρυθμούς. Τέλος το τιμόνι μας άφησε καλές εντυπώσεις με την αίσθηση που προσφέρει όπως και τα φρένα τα οποία αποτελούνται από δίσκους εμπρός 236 χιλ. και ταμπούρα πίσω 180 χιλ. (ίδιες διαστάσεις με του προγενέστερου), σε συνδυασμό με στάνταρ 4κάναλο ABS.
Στην ευθεία το νέο Matiz παρουσιάζει καλή σταθερότητα αν και εμφανίζει ευαισθησία σε έντονους πλευρικούς ανέμους.
Η παρεχόμενη άνεση από την ανάρτηση ικανοποιεί, όπως και η αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός από το τιμόνι.