ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  26/4/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/4/2005
Πρώτη επαφή
The year of the Fox!
Εσωτερικό
Ευχάριστος διάκοσμος και καλή ποιότητα
Tα καθίσματα έχουν ευχάριστη όψη και υφή ενώ είναι και επιτηδευμένα "παλαιομοδίτικα".
Το εσωτερικό του Fox είναι απλό σε ό,τι αφορά την αισθητική του με αρκετές όμως καμπύλες γραμμές να κάνουν την εμφάνισή τους. Η κεντρική κονσόλα ξεχωρίζει από το ταμπλό, αφού είναι "προτεταμένη" και διακρίνεται για την καλή εργονομία της. Μεγάλος πρωταγωνιστής είναι ο πίνακας οργάνων ο οποίος διαθέτει ένα μεγάλο στρογγυλό και κεντρικά τοποθετημένο ταχύμετρο με ένα πολύ μικρό (έως δυσδιάκριτο) στροφόμετρο στην αριστερή πλευρά και το δείκτη βενζίνης δεξιά. Το σύνολο παραπέμπει ευθέως τόσο στο τωρινό Beetle όσο και στο "παλαιάς κοπής" Σκαθάρι. Από πλευράς χειριστηρίων αξίζει να αναφέρουμε ότι τα φώτα ενεργοποιούνται από τον αριστερό μοχλοδιακόπτη πίσω από το τιμόνι και όχι ένα στρογγυλό χειριστήριο αριστερά στο ταμπλό όπως σε όλα τα VW. Στη βάση της κεντρικής κονσόλας αλλά και ανάμεσα στις πίσω θέσεις υπάρχουν ζεύγη από θήκες για ποτήρια, στις πόρτες υπάρχουν θήκες για μπουκάλια ενώ αρκετοί ακόμη χώροι για μικροαντικείμενα καθιστούν ευχάριστη την παραμονή στο εσωτερικό. Τα καθίσματα είναι τοποθετημένα σχετικά ψηλά και παρέχουν πολύ καλή ορατότητα και επαφή με το περιβάλλον ενώ οι έγχρωμες ή μονόχρωμες ριγέ επενδύσεις τους τα καθιστούν ευχάριστα στην όψη. Η αίσθηση ευρυχωρίας ενισχύεται περαιτέρω από το βάθος που έχει το ταμπλό, βασικό γνώρισμα άλλωστε όλων των VW και ειδικά των μικρότερων. Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή με το τιμόνι να ρυθμίζεται σε δύο κατευθύνσεις (στάνταρ στα 1,4 λίτρα). Από πλευράς ποιότητας, τα πλαστικά είναι σκληρά χωρίς όμως να προκαλούν άσχημη εντύπωση ενώ η συναρμολόγηση είναι πολύ προσεγμένη με αποτέλεσμα το σύνολο να είναι απόλυτα στιβαρό και με ακριβή διάκενα στις διάφορες ενώσεις. Από πλευράς εξοπλισμού τα Fox που θα έρθουν στην Ελλάδα εκτιμάται ότι εκτός από δύο αερόσακους και ABS θα έχουν ακόμη ηλεκτρικά παράθυρα ενώ δεν αποκλείστηκε ακόμη και ο ημιαυτόματος κλιματισμός να ανήκει στο βασικό εξοπλισμό.
Το ταμπλό είναι λιτό από πλευράς σχεδίασης με σκληρά πλαστικά αλλά προσεγμένη συναρμολόγηση και καλή εργονομία.

Η θέση οδήγησης είναι σχετικά ψηλά τοποθετημένη.

 
 Νέο Volkswagen Fox
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο