Το νέο είδος που βρίσκεται υπό… εμφάνιση εντοπίστηκε κάπου στα βουνά της Αττικής να "πίνει" από το νερό της κατηγορίας των πολυτελών SUV.
Η Nissan, αφουγκραζόμενη την ανοδική τάση που παρουσιάζει η κατηγορία των πολυτελών SUV, πραγματοποιεί την πρώτη της εμφάνιση σε αυτή με το νέο Murano. Το Ιαπωνικό όχημα αναμφισβήτητα είναι ένα από τα πιο εκκεντρικά αυτοκίνητα στην κατηγορία του, με την εμφάνισή του να βασίζεται σε νέες φόρμες. H σχεδίασή του λοιπόν εύλογα κερδίζει τις εντυπώσεις με κύριο χαρακτηριστικό της το συνδυασμό των έντονων ακμών με τις μεγάλες καμπύλες επιφάνειες. Γενικότερα η εμφάνιση είναι σπορτίφ με ιδιαίτερα δυναμικά στοιχεία, κάτι που γίνεται αντιληπτό και στο πίσω μέρος του όπου υπάρχει ένας συνδυασμός στοιχείων από το Micra και το 350Z. Το 350Ζ άλλωστε αποτέλεσε και την πηγή έμπνευσης του εσωτερικού (εμφανίζει αρκετά κοινά στοιχεία) με την σπορτίφ αισθητική να συνδυάζεται με πολυτελή στοιχεία αφήνοντας θετικές εντυπώσεις. Όσον αφορά την οδική του συμπεριφορά, το Murano κρίνεται ασφαλές και άνετο, με τις ταχύτητες να αναπτύσσονται γρήγορα μέσω του δυνατού κινητήρα των 3,5 λίτρων. Από κει και ύστερα και προς όφελος της πολύ καλής οδικής του συμπεριφοράς στην άσφαλτο, εμφανίζει περιορισμένες δυνατότητες σε εκτός δρόμου κίνηση, ωστόσο διαθέτει δυνατότητα κλειδώματος της τετρακίνησης. Το ξεχωριστό SUV πολυτελείας κοστίζει 62.900 ευρώ με τον εξοπλισμό του να είναι πλούσιος περιλαμβάνοντας συν τοις άλλοις φώτα Xenon, cruise control και ένα ιδιαίτερα αποδοτικό σύστημα ήχου της BOSE. Μας άρεσε Η λειτουργία κιβωτίου Ο κινητήρας Η άνεση ανάρτησης Ο ξεχωριστός χαρακτήρας Η κάμερα παρκαρίσματος Ο πλούσιος εξοπλισμός Δε μας άρεσε Το ευαίσθητο ABS (ειδικά στο χώμα) Ο επιλογέας βρίσκεται σχετικά μακριά από τον οδηγό
Κινητήρας : Γνωστός και ικανός ο V6, ενισχύεται ακόμα περισσότερο από το CVΤ
Ο κινητήρας του Muranο προέρχεται από το 350Ζ, ωστόσο κάποιες τροποποιήσεις μείωσαν την απόδοσή του από τους 280 στους 234 ίππους. Αυτό βέβαια δεν έχει καταλυτική σημασία, αφού το Μurano επιτυγχάνει πολύ καλές τιμές επιδόσεων παρά το γεγονός ότι στις ρεπρίζ (στη σειριακή λειτουργία του κιβωτίου) ισχύει ακριβώς το αντίθετο. Ο κινητήρας των 3,5 λίτρων είναι ελαστικός και εύστροφος ενώ παράγει και σπορτίφ χροιά. Ένα από τα δυνατά του σημεία είναι αναμφισβήτητα ο συνδυασμός του με το κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT), το οποίο τόσο στην αυτόματη όσο και στη σειριακή λειτουργία (6 σχέσεις) επιτυγχάνει αμεσότατες και απόλυτα πολιτισμένες αλλαγές. Αυτό βέβαια δεν είναι είδηση, αφού η Nissan έχει μακρά και αξιόλογη παράδοση σε τέτοιου είδους κιβώτια ταχυτήτων.