Στο πλαίσιο της ανανέωσης της Laguna, οι άνθρωποι της Renault ασχολήθηκαν έως ένα βαθμό και με το τεχνικό υπόβαθρο του οχήματος. Χωρίς να αλλάξει η δομή της ανάρτησης (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτος άξονας σε σχήμα "H" πίσω) έγιναν επεμβάσεις στις αντιστρεπτικές δοκούς (έχουν πλέον μεγαλύτερη διάμετρο εμπρός και πίσω και άλλη ρύθμιση) και τους αποσβεστήρες κραδασμών (αμορτισέρ). Το αποτέλεσμα έδειξε να είναι επιτυχημένο, διότι το κορυφαίο επίπεδο άνεσης του οχήματος προ της ανανέωσης διατηρήθηκε ενώ βελτιώθηκε και η συμπεριφορά του αυτοκινήτου στις στροφές. Η νέα Laguna λοιπόν παραμένει ασφαλής και σταθερή σε δρόμο με στροφές όπου πλέον κινείται με τη συνοδεία αρκετά μικρότερων κλίσεων. Η υποστροφή είναι η βασική αντίδραση (λόγω και της κατανομής του βάρους από το σύνολο του οποίου το 61% αναλογεί στον εμπρός άξονα), εμφανίζεται όμως προοδευτικά και ελεγχόμενα ενώ μια τάση του πίσω μέρους να "ελαφρώνει" σε βίαιη επιβράδυνση δεν θα προβληματίσει. Αρκετά βαρύ σε αίσθηση είναι το τιμόνι με υδραυλική και μεταβλητή υποβοήθηση ενώ η κατευθυντικότητα που παρέχει είναι πολύ καλή. Πολύ καλές εντυπώσεις άφησε ακόμη το σύστημα πέδησης και λιγότερο ο επιλογέας λόγω κυρίως ενός μικρού δισταγμού στις γρήγορες εναλλαγές σχέσεων.