Υποδειγματική σταθερότητα σε συνδυασμό με υψηλή ποιότητα κύλισης
Στα 160 περίπου χλμ. που διανύσαμε στα περίχωρα του Μονάχου, τόσο σε στενούς επαρχιακούς δρόμους με στροφές, όσο και στον αυτοκινητόδρομο, η 159 επιβεβαίωσε τις αναφορές που είχαν γίνει από τους ιθύνοντες της φίρμας το προηγούμενο βράδυ στη συνέντευξη Τύπου. Εκτός της δυναμικότητάς της στο δρόμο, κάτι που αποτελεί παραδοσιακό γνώρισμα των "Alfa", επισήμαναν κάποια στοιχεία όπου δόθηκε ιδιαίτερη βαρύτητα, όπως η αυξημένη στιβαρότητα του πλαισίου και τα υψηλά επίπεδα ηχομόνωσης και ποιότητας κύλισης. Το νέο πλαίσιο με την αυξημένη στρεπτική ακαμψία σε συνδυασμό με τη νέα δομή των ανεξάρτητων αναρτήσεων σε όλους τους τροχούς και τις αναβαθμίσεις που έχουν γίνει σε επιμέρους συστήματα όπως σε αυτά της πέδησης και της διεύθυνσης, μεταφέρουν στον οδηγό υψηλό το αίσθημα της ασφάλειας, χωρίς να δημιουργούν αποστειρωμένη αίσθηση. Το τιμόνι παραμένει ιδιαίτερα άμεσο με μόλις 2,25 στροφές από άκρη σε άκρη και με πολύ καλή αίσθηση, αν και θα το θέλαμε λίγο πιο βαρύ στις ευθείες με αυξημένα χιλιόμετρα κίνησης. Κινούμενοι στην Autobahn με το ταχύμετρο να έχει περάσει τα 200 χλμ./ώρα (με την 1,9 JTS), η 159 παρέμενε σταθερά στην πορεία της χωρίς παράλληλα να μας ενοχλούν αεροδυναμικοί θόρυβοι ή ο κινητήρας, ο οποίος είχε διακριτική παρουσία. Ακόμα και σε στενούς επαρχιακούς δρόμους με "σφιχτές" στροφές, η νέα μεσαία Alfa παρέμενε ουδέτερη με τον οδηγό να έχει τον άμεσο έλεγχο του οχήματος. Το σύστημα ευστάθειας VDC για πρώτη φορά απενεργοποιείται πλήρως, κάτι που σύμφωνα με τα στελέχη της Alfa Romeo έγινε σκόπιμα καθώς έχουν απόλυτη εμπιστοσύνη στην οδική συμπεριφορά που διαθέτει το αυτοκίνητό τους, αλλά και με σκοπό να προσφέρει περισσότερο σπορτίφ στοιχεία στους... μυημένους οικογενειάρχες.
Στις στροφές η νέα μεσαία Alfa εμφανίζεται ουδέτερη και άμεσα ελεγχόμενη ακόμα και με την απενεργοποίηση του συστήματος ευστάθειας (VDC).
Αισθητή είναι η βελτίωση στην ποιότητα κύλισης και την άνεση από την ανάρτηση, καθώς και στην ηχομόνωση.