ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  19/7/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/7/2005
Test mtx
Audi A6 2,4
Ώριμο... από κούνια
Στο δρόμο το προσθιοκίνητο Α6 επιδεικνύει πολύ καλή συμπεριφορά όντας άνετο και ιδιαίτερα απολαυστικό.
Αν και πρόκειται για τη βασική έκδοση του νέου A6, δεν θα αφήσει κανέναν ασυγκίνητο τόσο μέσω των επιδόσεών του όσο και της πολυτέλειας που εκπέμπει. Το Α6 2,4 είναι ένα από τα πιο ώριμα αυτοκίνητα που μπορεί να οδηγήσει κανείς χωρίς να χρειαστεί να δαπανήσει όλο του το βιος.
Το Audi A6 2,4 αποτελεί τη βασική έκδοση του μοντέλου από πλευράς κινητήρα, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι είναι και το πιο ταπεινό. Πώς μπορεί να το πει κανείς αυτό άλλωστε όταν μιλάμε για ένα αυτοκίνητο της πολυτελούς κατηγορίας με V6 κινητήρα 2,4 λίτρων και απόδοση 177 ίππων; Στο δρόμο το προσθιοκίνητο Α6 επιδεικνύει πολύ καλή συμπεριφορά όντας άνετο και ιδιαίτερα απολαυστικό ακόμα και σε γρήγορους ρυθμούς. Στις στροφές τα συστήματα ελέγχου της ευστάθειας ESP και το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης ASR (το πρώτο απενεργοποιείται πλήρως μετά από πίεση 5 δλ. του σχετικού μπουτόν ενώ το δεύτερο απενεργοποιείται με απλό πάτημα αλλά επεμβαίνει ξανά μετά τα 60 χλμ./ώρα) διατηρούν ασφαλή την οδική του συμπεριφορά εξαλείφοντας την υποστροφή που εμφανίζει σε αντίθετη περίπτωση (με απενεργοποιημένο το ESP). Οι χώροι είναι επαρκείς για πέντε επιβάτες με το χώρο για τα πόδια τους να βρίσκεται άνω του μέσου όρου της κατηγορίας ενώ ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 546 λίτρων.
Πολυτέλεια υπάρχει σε μεγάλες δόσεις, αλλά αυτό που ευχαριστεί περισσότερο τον οδηγό και τους επιβάτες είναι η πολύ καλή ποιότητα των υλικών σε συνδυασμό με την ξεχωριστή σχεδίαση του ταμπλό.

Kινητήρας
Ο εξακύλινδρος σε διάταξη V κινητήρας του Audi A6 είναι χωρητικότητας 2,4 λίτρων και αποδίδει 177 ονομαστικούς ίππους και ροπή 230 Nm. Η λειτουργία του εντυπωσιάζει τόσο για την ελαστικότητά του και τα αποθέματα ισχύος του, όσο και για τον ήχο που παράγει. Το αυτόματο/σειριακό κιβώτιο επτά σχέσεων Multitronic, το οποίο διαθέτει και χειριστήρια πίσω από το τιμόνι, είναι ομαλό στη λειτουργία του και αποδεικνύεται ιδανικό για τον ταξιδιάρικο χαρακτήρα του αυτοκινήτου ενώ διαθέτει και επιλογή για σπορτίφ αλλαγές (πραγματοποιούνται σε πιο υψηλές στροφές).