Η Lexus με το GS300 αποδεικνύει ότι η πολυτέλεια και το κύρος δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο των ευρωπαίων κατασκευαστών.
Η Lexus διαγράφει μια πολύ καλή πορεία στην αμερικανική αγορά ωστόσο με το νέο GS προσδοκά να κάνει πιο έντονη την παρουσία της και στην Ευρώπη.
H θυγατρική της Toyota στην κατασκευή πολυτελών αυτοκινήτων είχε περιορισμένο ενδιαφέρον στην ευρωπαϊκή αγορά, αφού τα πρώτα της δείγματα έκαναν αισθητή την παρουσία της στις τάξεις των ανώτερων κοινωνικών στρωμάτων δειλά δειλά, εκεί όπου το ενδιαφέρον των αγοραστών της κατηγορίας εδώ και αρκετά χρόνια μονοπωλούν οι γερμανικές εταιρείες. Η έλευση της τρίτης γενιάς του Lexus GS300 δεν έγινε για να εκτοπίσει τους καταξιωμένους αυτούς Γερμανούς, αλλά για να αποδείξει ότι όλα τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν αυτή την κατηγορία αυτοκινήτων μπορεί να τα αποκτήσει κανείς και μέσα από άλλες εξίσου αξιόλογες προτάσεις. Αρχικά λοιπόν η Lexus επέλεξε να προσδώσει στο νέο της "καμάρι" ένα ευρωπαϊκό πρόσωπο, το οποίο όμως να μην έρχεται σε αντίθεση με τα αμερικανικά έως πρότινος σχήματά της. Ως απόρροια αυτής της λογικής, η σχεδίαση του αμαξώματος των 4.825 χλστ. είναι περισσότερο δυναμική απ' ό,τι έχει δει έως τώρα ο Αμερικανός από ένα τέτοιο αυτοκίνητο προσεγγίζοντας όμως και τον Ευρωπαίο που δεν τον ελκύουν σχεδιαστικά τέτοιου όγκου αυτοκίνητα. Η Lexus ονομάζει αυτή τη σχεδιαστική φιλοσοφία L - Finess, και που αναμένεται να αποτελέσει τη σχεδιαστική ταυτότητα της εταιρείας και στο μέλλον. Με 59.894 ευρώ το GS300 στη βασική έκδοση Classic μπορεί να γίνει δικό σας με πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. ΣΥΝ & ΠΛΗΝ (+): ¶νεση ανάρτησης, κινητήρας, ποιότητα κατασκευής, χώροι (-): Αίσθηση συστήματος διεύθυνσης σε υψηλές ταχύτητες κίνησης