Στο εσωτερικό του νέου Lexus GS300 η πολυτέλεια είναι διάχυτη και συνυπάρχει αρμονικά με τη δυναμική που ηθελημένα έχει περάσει και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλή και τα υλικά εμφανίζουν άψογη συναρμογή μεταξύ τους, ενώ και το φινίρισμα βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα. Η εργονομία αντίθετα ίσως προβληματίσει τον οδηγό και αυτό γιατί αριστερά από εκείνον στο ύψος του γονάτου υπάρχει μια "κρύπτη" η οποία αποκαλύπτει ένα πάνελ από πολλούς διακόπτες (για τη ρύθμιση των καθρεφτών, του πίσω σκιαδίου, το κεντρικό κλείδωμα κ.λπ.).Η ευμεγέθης κεντρική κονσόλα που σχηματίζει δύο τόξα εκατέρωθεν στα σημεία που εφάπτεται με το ταμπλό αποτελεί το κύριο χαρακτηριστικό της δυναμικής σχεδίασης του νέου GS300.Ο πίνακας οργάνων ενισχύει τη δυναμική του GS300 με τα στρογγυλά ευανάγνωστα όργανα Optitrom να έχουν μια ιδιόμορφη σκούρας απόχρωσης πλάκα στο εσωτερικό τους.
Χώροι
Ο χώρος για τα πόδια των πίσω επιβατών είναι μεγάλος περιορίζοντας έτσι το χώρο για τις αποσκευές (430 λίτρων) ενώ στο μέσο όρο της κατηγορίας κυμαίνεται ο χώρος για τα κεφάλια των πίσω επιβατών (περιορίζεται λόγω της κλίσης της οροφής). Ιδιαιτερότητα στο πίσω κάθισμα αποτελεί το γεγονός ότι δύναται να φιλοξενήσει με σχετική άνεση δύο και όχι τρεις επιβάτες, αφού το κεντρικό τούνελ είναι πολύ υψηλό.
Ο χώρος αποσκευών έχει βάθος, όμως η χωρητικότητά του είναι από τις μικρότερες που συναντάμε στην κατηγορία (430 λίτρα).
Ο χώρος για τα κεφάλια των πίσω επιβατών είναι περιορισμένος λόγω της έντονης κλίσης της οροφής, ωστόσο για τα πόδια επαρκεί.