To Μini Cooper είναι αισθητά πιο προσιτό ως μεταχειρισμένο, δίνοντας την ευκαιρία σε περισσότερους να το αποκτήσουν.
Όσο διαχρονικό αποδείχτηκε το πρώτο Mini Cooper -σε πολλά επίπεδα- το ίδιο συμβαίνει μέχρι στιγμής και με το μοντέλο που αναβίωσε το μύθο με τη βοήθεια της BMW.
Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε αν η αναβίωση του Mini Cooper θα έχει μακροπρόθεσμα την ίδια απήχηση με το δημιούργημα του Αλέξανδρου Ισιγόνη (δημιουργός του πρώτου Mini εν έτει 1959) αλλά για ένα αυτοκίνητο σαν το Mini Cooper -και στην τιμή που είχε ως καινούργιο- η τεράστια εμπορική απήχηση ως μεταχειρισμένο μάλλον δεν ήταν το ζητούμενο. Σχεδιαστικά το Mini Cooper σκοπεύει στον "παραλληλισμό" με το πρώτο μοντέλο αλλά με έμμεσο τρόπο επιδεικνύοντας τις ομοιότητες αλλά και τις διαφορές που επιτάσσει η νέα εποχή.Στο εσωτερικό η σχεδίαση του ταμπλό με τους ρετρό διακόπτες αλλά και η διάταξη των οργάνων προσδίδουν ξεχωριστή αλλά και ευχάριστη αίσθηση. Το Mini παρά τις εξωτερικές του διαστάσεις αλλά και το μεγάλο μεταξόνιο (2.467 χλστ.) θα βολέψει μεν οδηγό και συνοδηγό αλλά οι επιβάτες των πίσω καθισμάτων δεν έχουν χώρο για τα γόνατά τους, ιδίως αν το ύψος τους υπερβαίνει τα 1,80 μ. Στα μείον ο χώρος αποσκευών που έχει όγκο 160 λίτρων. Όσον αφορά την οδική συμπεριφορά έχουμε και λέμε: στιβαρό πλαίσιο και σφικτή ρύθμιση αναλαμβάνουν να οδηγήσουν το Mini στις στροφές με ακρίβεια, σταθερότητα και αμελητέες κλίσεις ενώ όταν τα όρια ξεπεραστούν τα ηλεκτρονικά συστήματα αναλαμβάνουν δράση. Όπως είναι φυσικό, η άνεση περνάει σε δεύτερη μοίρα. Τα φρένα του ικανοποιούν σε απόδοση και αίσθηση ενώ το τιμόνι παρέχει τις απαραίτητες πληροφορίες στα χέρια του οδηγού. Το πέρασμα του χρόνου Μπορεί το Mini Cooper να μην κάνει συχνές επισκέψεις στο συνεργείο αλλά θα το κάνει αν πρόκειται για το σύστημα ψύξης -του κινητήρα- που παρουσιάζει διαρροές. Επίσης τριγμοί από το αμάξωμα αλλά και οι κραδασμοί από τον κινητήρα είναι συχνό φαινόμενο. Συχνότερα προβλήματα Διαρροές συστήματος ψύξης Κραδασμοί κινητήρα Τριγμοί Συν & πλην (+): Οδική συμπεριφορά, φρένα, σύστημα διεύθυνσης, ορατότητα, σχεδίαση. (-): Χώρος πίσω επιβατών-αποσκευών, άνεση, κόστος συντήρησης.