ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/11/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/11/2005
Test mtx
Οpel Zafira 2,0 T
Μπαμπά… γιατί δεν τρέχεις;
Το νέο Zafira κατά την κίνησή του στο δρόμο αποδεικνύεται προβλέψιμο, ασφαλές και με αρκετές σπορτίφ ανησυχίες.
Με 200 -υπερτροφοδοτούμενους- ίππους, μεγάλους χώρους, πρακτικότατο θάλαμο επιβατών, σύγχρονη σχεδίαση, προβλέψιμη οδική συμπεριφορά και κορυφαία παθητική ασφάλεια 5 αστέρων, η νέα γενιά του Opel Zafira δεν απευθύνεται μόνο στο οικογενειακό κοινό που αναζητεί ένα όχημα για την άνετη κάλυψη των μεταφορικών του αναγκών, αλλά και σε αυτούς που "ψάχνουν"… κάτι παραπάνω.
Εξι χρόνια παρουσίας στις ευρωπαϊκές αγορές και 1,4 εκ. πωλήσεις φανερώνουν χωρίς καμία αμφισβήτηση πως η 1η γενιά του Zafira αποτέλεσε ένα από τα πλέον εμπορικά μοντέλα της μικρομεσαίας κατηγορίας πολυχρηστικών οχημάτων.
Ολόφρεσκο
Η 2η γενιά του, αφουγκραζόμενη τον υψηλό πλέον ανταγωνισμό στη κατηγορία και με δεδομένο το "βαρύ" όνομα της 1ης γενιάς, όφειλε, για να συνεχίσει να πρωταγωνιστεί, να βελτιωθεί σε όλους τους τομείς. Όπερ και εγένετο! Το νέο Zafira "μεγάλωσε" σε διαστάσεις, αναβαθμίστηκε ποιοτικά και εκσυγχρονίστηκε σχεδιαστικά με αποτέλεσμα να έχει όλα τα εφόδια για να αποτελέσει έναν άξιο διάδοχο.
Nέο Ζafira VS Παλιό Zafira
• Μεγάλωσε σε μήκος κατά 150 χλστ. (4.467 χλστ.VS 4.317 χλστ.)
• Μεγάλωσε σε πλάτος κατά 59 χλστ. (1.801 χλστ. VS 1.742 χλστ.)
• Μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 9 χλστ. (2.703 χλστ. VS 2.694 χλστ.)
• Αυξήθηκε ο χώρος αποσκευών στην 5θέσια διάταξη κατά 45 λίτρα (645 λτ. VS 600 λτ.)
Μας άρεσε
Oι χώροι, οι πολυάριθμες θήκες για μικροαντικείμενα, η πανοραμική οροφή, το σύστημα Flex 7
Δεν μας άρεσε
H ρύθμιση της ανάρτησης, ο χρόνος που απαιτείται μέχρι να εξοικειωθεί ο οδηγός με τις λειτουργίες του ηχοσυστήματος.
O εσωτερικός διάκοσμος ακολουθεί τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρείας, όπως αυτή έγινε ευρέως γνωστή μέσα από το νέο Astra. Όσον αφορά τώρα την ποιότητα των υλικών, τα μαλακά πλαστικά με τη σωστή συναρμολόγηση κερδίζουν τις εντυπώσεις στη 2η γενιά του Zafira.
Η οροφή "Panorama" που τοποθετείται στο νέο Zafira πέραν της φωτεινότητας και της ευχάριστης ατμόσφαιρας που προσφέρει στην καμπίνα των επιβατών, διαθέτει στο εσωτερικό της ένα μεγάλο τούνελ για την τοποθέτηση μικροαντικειμένων (20 λίτρων). Βέβαια διατίθεται στον προαιρετικό εξοπλισμό με την εξαίρεση της έκδοσης Cosmo.
To Zafira 2,0T καταφέρνει να "κρύψει" τον όγκο του αλλά και το βάρος του κατά την κίνηση στο δρόμο παραμένοντας σταθερό σε υψηλές ταχύτητες και προβλέψιμο στις στροφές, με πολλές -εάν μπορούν να χαρακτηριστούν έτσι- σπορτίφ ανησυχίες. Βέβαια η ανάρτηση -με τη σφιχτή ρύθμιση- αν και ταιριάζει με το χαρακτήρα της κατασκευής, στους ελληνικούς δρόμους και ιδίως σε εγκάρσιες ανωμαλίες του οδοστρώματος, θα ενοχλήσει τους επιβάτες αφού μεταφέρει κραδασμούς στην καμπίνα.
Σύστημα Flex 7 : Εξελιγμένο... στα σημεία
Το σύστημα Flex 7 ήταν πρωτοποριακό ήδη από την 1η γενιά του Zafira, καθώς πρόσφερε 7θέσια διάταξη καθισμάτων η οποία όμως με μια απλή κίνηση μετέτρεπε το εσωτερικό σε 5θέσιο "βυθίζοντας" την 3η σειρά των 2 καθισμάτων στο δάπεδο. Η τεχνολογία αυτή διατηρείται και στη 2η γενιά, μόνο που τώρα χάρη στην αύξηση των διαστάσεων του οχήματος επιτρέπει και στις 2 τελευταίες θέσεις να κάτσουν δυο ενήλικες επιβάτες με σαφώς πιο άνετο τρόπο. Ο χώρος αποσκευών μπορεί από τα 140 λτ. (7θέσια διάταξη φωτό 1) να αυξηθεί στα 645 λτ. (5θέσια διάταξη φωτό 2) ενώ με 2θέσια διάταξη εκτοξεύεται στα 1.820 λίτρα (φωτό 3).
φωτό 1
φωτό 2
φωτό 3