ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  8/11/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/11/2005
Test mtx
Renault Clio III 1,4 και 1,2
Βρε, πώς έχεις μεγαλώσει…
Το νέο Clio βελτιώθηκε σε όλους τους τομείς -σε σχέση με το προκάτοχό του.
Η 3η γενιά Clio δεν έχει καμία σχέση με την προηγούμενη. Γλυκοκοιτάζει σε διαστάσεις, ποιότητα κατασκευής και χώρους τα αυτοκίνητα της μικρομεσαίας κατηγορίας, ενώ και σε επίπεδο αισθητικής αλλά και οδικής συμπεριφοράς δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από αυτά. Ο μόνος κοινός σύνδεσμος με το παρελθόν… είναι το ονοματεπώνυμο στην ταυτότητα!
Η Renault έχει συνδέσει το Clio με την επιτυχία. ¶δικα; Καθόλου! Δεκαπέντε χρόνια συνεχούς παρουσίας στις ευρωπαϊκές -και όχι μόνο- αγορές και 9 εκ. πωλήσεις μαρτυρούν αν μη τι άλλο πως το μικρό μοντέλο της Renault "κέρδισε" τις καρδιές των καταναλωτών. Η Γαλλική εταιρεία όμως δεν επαναπαύεται. Έχει θέσει ως στόχο το 2005 να αποκτήσει μερίδιο 11% από τις συνολικές πωλήσεις στην αγορά της Ευρώπης οχημάτων που ανήκουν στη κατηγορία "Β". Αναπόφευκτα λοιπόν στο νέο Clio… ποντάρει πολλά!
Πώς μεγάλωσε!
Αυτή είναι η πρώτη αντίδραση αυτών που έρχονται για πρώτη φορά σε επαφή με το νέο Clio. Ακολούθως το βλέμμα εστιάζει στο εμπρόσθιο τμήμα του αυτοκινήτου, με την αναμφισβήτητα δυναμική εμφάνιση, ενώ αρκετά κολακευτικά σχόλια αποκομίζει και το πίσω τμήμα.
To μεγάλο κόλπο…
Το νέο Clio σηματοδοτεί την έναρξη μιας νέας εποχής στην κατηγορία των μικρών οχημάτων. Με μήκος κοντά στα 4 μέτρα, το Γαλλικό μοντέλο φλερτάρει με τη μικρομεσαία κατηγορία αυτοκινήτων, τάση όμως που σύντομα θα ακολουθήσουν και όλοι οι άλλοι κατασκευαστές (βλ. νέο Grande Punto, νέο Corsa κ.ο.κ.).
Nαι μεν… αλλά!
Είπαμε η 3η γενιά Clio προσεγγίζει σε διαστάσεις, χώρους, αλλά και ποιότητα πολλά από τα μοντέλα της μικρομεσαίας κατηγορίας. Έλα όμως που τα προαναφερθέντα χαρακτηριστικά δεν είναι τα μόνα κοινά στοιχεία! Το κόστος απόκτησης πλέον το νέου Clio αυξήθηκε σημαντικά, σε σημείο να αγγίζει αρκετά από τα αυτοκίνητα του segment "C" (12.000 ευρώ η βασική έκδοση των 1,2 λίτρων με φτωχό εξοπλισμό, 13.900 ευρώ η έκδοση Authentic των 1,4 λίτρων και 16.800!!! η βασική -3θυρη- έκδοση των 1,6 λίτρων). Σε σχέση βέβαια με το παλαιότερο μοντέλο είναι σημαντικά αναβαθμισμένο αλλά ο χρόνος θα δείξει πόσο θα επηρεάσει η υψηλή του τιμή την εμπορική του πορεία.
Μας άρεσε
Η φρέσκια αισθητική, οι άνετοι χώροι, η ποιότητα κατασκευής, η οδική συμπεριφορά
Δεν μας άρεσε
Η αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης, ο επιλογέας ταχυτήτων, η τιμή
Renault Clio III VS Renault Clio II
Clio III
Μήκος: 3.986 χλστ.Πλάτος: 1.707 χλστ.
Ύψος: 1.493 χλστ.Μεταξόνιο: 2.575 χλστ.
Βάρος: 1.175 κιλά.Χώρος αποσκ.: 288 λίτρα
Clio II
Μήκος: 3.773 χλστ. Πλάτος: 1.639 χλστ.
Ύψος: 1.417 χλστ. Μεταξόνιο: 2.472 χλστ.
Βάρος: 1.042 κιλά. Χώρος αποσκ.: 255 λίτρα

 
 Renault Clio III 1,4 και 1,2
Εσωτερικό
Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Πλαίσιο
Η 3θυρη έκδοση