ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Hyundai i30 Fastback, το sexy coupe i30

(10/3/2025)
Δοκιμή: Hyundai i30 Fastback, το sexy coupe i30
2 Φωτογραφίες »

Με «σέξυ» εμφάνιση, χάρη στο κουπέ πίσω μέρος.
«Στρίβει» πιο ευχάριστα από το χάτσμπακ γιατί έχει πιο σφιχτή ανάρτηση (πολλαπλών συνδέσμων).
Στο TOP 3 της κατηγορίας στα φρένα (34,7 μ. για το 100-0), 3 μέτρα κάτω από το μέσο όρο.
Διαθέτει 450 λτ. πορτ-μπαγκάζ, στα κορυφαία ανάμεσα σε 40 μικρομεσαία μοντέλα (55 λτ. μεγαλύτερο από του χάτσμπακ i30) και χώρους σαν μεσαίου μοντέλου.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Με «σέξυ» εμφάνιση, χάρη στο κουπέ πίσω μέρος

Η πρόσφατη ανανέωση του Hyundai i30 «πέρασε» φυσικά και στις Fastback εκδόσεις. Για όσους δεν το γνωρίζουν, το i30 Fastback βασίζεται στις 5θυρες εκδόσεις και έχει κουπέ χαρακτηριστικά στο πίσω μέρος καθώς και μεγαλύτερο μήκος κατά 115 χλστ. (4.445 χλστ. στο σύνολο.

Διαθέτει 450 λτ. πορτ-μπαγκάζ, στα κορυφαία ανάμεσα σε 40 μικρομεσαία μοντέλα (55 λτ. μεγαλύτερο από του χάτσμπακ i30) και χώρους σαν μεσαίου μοντέλου

Το αυξημένο μήκος οφείλεται στην επιμήκυνση του πίσω μέρους, καθώς το μεταξόνιο παραμένει αναλλοίωτο, αλλαγή που ευνόησε και το χώρο αποσκευών, ο οποίος κέρδισε σε χωρητικότητα 55 λίτρα. Έτσι έφτασε στο σύνολο τα 450 λτ., η οποία είναι η τρίτη μεγαλύτερη ανάμεσα σε 40 οικογενειακά χάτσμπακ. Σε συνδυασμό δε με τους κορυφαίους χώρους για επιβάτες, όπου το φάρδος του πίσω καθίσματος θυμίζει μοντέλο μιας κατηγορίας πάνω (1,4 μ. σχεδόν) είναι από τα ευρύχωρα μοντέλα για την οικογένεια.  


Το i30 Fastback ενσωματώνει δομή πολλαπλών συνδέσμων στην πίσω ανάρτηση, η οποία έχει πιο σφιχτό setup συγκριτικά με το 5θυρο μοντέλο, με αποτέλεσμα η Fastback έκδοση να είναι πιο fun to drive.
2 Φωτογραφίες »

Το i30 Fastback ενσωματώνει δομή πολλαπλών συνδέσμων στην πίσω ανάρτηση, η οποία έχει πιο σφιχτό setup συγκριτικά με το 5θυρο μοντέλο, με αποτέλεσμα η Fastback έκδοση να είναι πιο fun to drive.

«Στρίβει» πιο ευχάριστα από το χάτσμπακ και έχει εξαιρετικά φρένα

Το i30 Fastback ενσωματώνει δομή πολλαπλών συνδέσμων στην πίσω ανάρτηση, η οποία έχει πιο σφιχτό setup συγκριτικά με το 5θυρο μοντέλο. Έτσι είναι ακόμα πιο τονισμένο το κράτημα ενώ στο δρόμο γίνεται πιο συμμετοχικό και fun to drive. Στοιχείο που ενισχύεται από τα δυνατά του φρένα που χρειάζονται 34,7 μ. για να σταματήσουν από τα 100 χλμ./ώρα, περίπου 3 μ. λιγότερο από το μέσο όρο της κατηγορίας και στο TOP 3 όλων των μικρομεσαίων μοντέλων.

Κοστίζει από 23.590 ευρώ, 700 ευρώ παραπάνω σε σχέση με το 5θυρο

Το i30 Fastback, εν αντιθέσει με την υπόλοιπη γκάμα, μετά την ανανέωσή του διατήρησε τον 1.000άρη ήπια υβριδικό, τούρμπο κινητήρα των 100 ίππων και έτσι κράτησε σε χαμηλά επίπεδα την αρχική τιμή του, από 23.590 ευρώ (δείτε αναλυτικά όλες τις τιμές του Hyundai i30 Fastback). Στην έκδοση της δοκιμής με τον μεγαλύτερο 1,5 λτ. τούρμπο κινητήρα ήπιας υβριδική τεχνολογίας (140 ίπποι) σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο, το κόστος ανεβαίνει στα 26.190 ευρώ. Για να το δούμε και συγκριτικά με τη χάτσμπακ εκδοχή του, είναι 700 ευρώ ακριβότερο, ποσό μικρό για τη coupe σιλουέτα του.

Παρακάτω θα διαβάσετε την αναλυτική δοκιμή για το ανανεωμένο αυτόματο Hyundai i30 Fastback με τον 1,5 turbo κινητήρα των 140 ίππων και αυτόματο κιβώτιο.
 

Σελίδα 2Σχεδίαση: Η κουπέ αισθητική κάνει το i30 να ξεχωρίζει
Σελίδα 3Εσωτερικό: Στιβαρό και γεμάτο τεχνολογικά καλούδια
Σελίδα 4Κινητήρας: Εξαιρετική λειτουργία με καλές επιδόσεις
Σελίδα 5Στο δρόμο: Πιο ευχάριστο και το ίδιο ασφαλές
Σελίδα 6Η γνώμη μας
Mercedes
Autotriti.gr