Δύναμη, ελαστικότητα και πολλοί καλές επιδόσεις, είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα των 2,0 λίτρων που εφοδιάζει το 9-3 Sporthatch.
Το Saab 9-3 Sporthatch απευθύνεται σε "ψαγμένους" καταναλωτές, οι οποίοι επιθυμούν, από το αυτοκίνητό τους, ένα ολοκληρωμένο πακέτο "παροχών"! Με πιο απλά λόγια; Επιδόσεις, στυλ και πρακτικότητα.
Τα στέισον βάγκον οχήματα, ενώ στην Ευρώπη τυγχάνουν μεγάλης εκτίμησης από το καταναλωτικό κοινό, στην Ελλάδα, τα τελευταία μόλις χρόνια, έχουν αρχίσει να κεντρίζουν το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού. Μια από τις πλέον αξιόλογες προτάσεις είναι αυτή της Saab, με το νέο 9-3 Sporthatch. Οδηγώντας…. … το Σουηδικό μοντέλο, δέχεσαι με ευχαρίστηση την άνεση από τη καλορυθμισμένη ανάρτηση, νιώθεις ασφάλεια σε κάθε είδους διαδρομή και απολαμβάνεις ένα ήσυχο ταξίδι, δίχως ενοχλητικούς θορύβους, αφού η ποιότητα κύλισης του οχήματος είναι εξαιρετική, όπως και η ηχομόνωση της καμπίνας. Βέβαια, σε κλειστές στροφές, το "ψεύτικο" από πλευράς αίσθησης σύστημα διεύθυνσης και οι απότομες μετατοπίσεις φορτίου, ίσως ενοχλήσουν τους επιβάτες, αλλά το ESP είναι εκεί, έτοιμο να βοηθήσει όποτε χρειαστεί. Kινητήρας - Επιδόσεις Δύναμη, ελαστικότητα και πολλοί καλές επιδόσεις, είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα των 2,0 λίτρων που εφοδιάζει το 9-3 Sporthatch. Το μοντέλο βέβαια που είχαμε στη διάθεση μας, ήταν λίγο διαφορετικό απ' όλα τα' άλλα της γκάμας… Τι εννοούμε με αυτό; Πως στη συγκεκριμένη έκδοση "έβαλε το χεράκι" της η Hirsch (βελτιωτικός οίκος που συνεργάζεται με τη Saab) κάνοντας μια νέα χαρτογράφηση στον εγκέφαλο του κινητήρα, επιτυγχάνοντας με αυτόν τον τρόπο καλύτερη διαχείριση του συστήματος καυσίμου, της ανάφλεξης, αλλά και της πίεσης του turbo. Αποτέλεσμα, η ιπποδύναμη του κινητήρα να αυξηθεί στα 195 άλογα (από τα 150) και η ροπή στα 334 Nm, από τα 240 Nm (μετρήσεις στο δυναμόμετρο).
Ο εσωτερικός διάκοσμος δε διαφοροποιείται σχεδιαστικά σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις της οικογένειας 9-3.
Ο χώρος αποσκευών διαθέτει χαμηλό κατώφλι φόρτωσης, ο όγκος του όμως (419 λτ.) δεν εντυπωσιάζει. Οι επιβάτες πάντως, αισθάνονται πολύ πιο άνετα στη καμπίνα του Sporthatch, απ’ ότι στις σεντάν εκδόσεις.