ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  18/4/2006
Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/4/2006
TEST
Λόχος… προσοοοοχή!
Σύστημα τετρακίνησης
Το Commander της δοκιμής μας εξοπλιζόταν με το εξελιγμένο, ηλεκτρονικό σύστημα τετρακίνησης Quadra Drive II, που εφοδιάζει μόνο τις εκδόσεις Limited. Η διαφοροποίησή του σε σχέση με το σύστημα Quadra Trac II των υπολοίπων εκδόσεων έγκειται στο γεγονός ότι, ανάλογα με τις συνθήκες της πρόσφυσης, μπορεί να μεταφέρει μεγάλο ποσοστό της ροπής στον τροχό που έχει την περισσότερη πρόσφυση ή πιο απλά, εκείνον που γυρίζει πιο γρήγορα από τους υπόλοιπους. Υπό κανονικές συνθήκες, η κίνηση μεταδίδεται σε ποσοστό 48-52% στον εμπρός και πίσω άξονα, ενώ, ανάλογα με τις συνθήκες, το ποσοστό αυτό μεταβάλλεται, μεταφέροντας τη ροπή στον άξονα που έχει την καλύτερη πρόσφυση.

Πολύ καλές επιδόσεις σημείωσε το Commander στις δοκιμασίες της πίστας 4x4 Attart. Στην υπερπήδηση εμποδίου το αυτοκίνητο περνά στο όριο, με πιθανότητα να βρει κάτω μόνο το ρεζερβουάρ. Στη γωνία διαφυγής η επίδοση είναι μέτρια, λόγω της πιο χαμηλά τοποθετημένης απόληξης της εξάτμισης.

 
 Jeep Commander 5,7
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σύστημα τετρακίνησης
Οδική συμπεριφορά
Κινητήρας - Επιδόσεις
Εσωτερικό : American beauty
Χωροι : Για 5 άνετο, για 7;