Το πάτημα του Terios στο δρόμο θυμίζει εκείνο ενός μεγαλύτερου και πιο ακριβού SUV. Μοναδική παραφωνία, η ύπαρξη αεροδυναμικών θορύβων σε υψηλές ταχύτητες.
Σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, ο τρόπος που συμπεριφέρεται το νέο Terios τόσο στην άσφαλτο, όσο και εκτός δρόμου, είναι ούτε λίγο ούτε πολύ … η μέρα με τη νύχτα. Το νέο πλαίσιο του αυτοκινήτου, όντας πιο μακρύ και πιο πλατύ, προσφέρει καλύτερο πάτημα στο δρόμο (σε συνδυασμό βέβαια και με τα ασφάλτινα ελαστικά του αυτοκινήτου της δοκιμής μας), ενώ η ρύθμιση των αναρτήσεών του έχει ως αποτέλεσμα την παρουσία φυσιολογικών κλίσεων του αμαξώματος στις στροφές. Εκτός δρόμου, το αυτοκίνητο αποδεικνύεται ένα πραγματικό "κατσίκι", αφού ο συνδυασμός μικρού βάρους και μόνιμης τετρακίνησης ορίζουν τις μεγάλες δυνατότητές του στο χώμα. Το σύστημα διεύθυνσης από την πλευρά του προσφέρει πολύ καλή πληροφόρηση, ενώ το τιμόνι "κόβει" αρκετά, ευνοώντας τους επιτόπιους ελιγμούς.
Από πλευράς άνεσης, το Daihatsu Terios εμφανίζεται εξαιρετικά βελτιωμένο, προσφέροντας στους επιβάτες του πολύ καλή απορρόφηση των ανωμαλιών τόσο εντός, όσο και εκτός δρόμου. Ειδικά στις off-road διαδρομές, το αυτοκίνητο ικανοποιεί απόλυτα με τον τρόπο που "φιλτράρει" λακκούβες και πέτρες, αφήνοντας στο παρελθόν τις ξερές αναπηδήσεις του προκατόχου του.
Τετρακίνηση
Γνωστό και δοκιμασμένο, το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης του Terios αποτελείται από τρία διαφορικά. Η κίνηση μεταδίδεται ισόποσα στους εμπρός και πίσω τροχούς μέσω του κεντρικού διαφορικού, ενώ για τις δύσκολες καταστάσεις υπάρχει η δυνατότητα κλειδώματός του.
Στην πίστα 4Χ4
Κανένα απολύτως πρόβλημα δεν αντιμετώπισε το αυτοκίνητο στις σκληρές δοκιμασίες της πίστας 4X4 που το υποβάλαμε. Το νέο Terios συνέχισε την κορυφαία παράδοση του προκατόχου του, καταφέρνοντας να διακριθεί στις περισσότερες μετρήσεις. Οι μικροί εμπρός και πίσω πρόβολοι ευνοούν την αναρριχητική του ικανότητα, ενώ μόνο η εμπρόσθια προστατευτική "ποδιά" περιορίζει κάπως τη γωνία προσέγγισης. Η τετρακίνηση, από την πλευρά της, τα καταφέρνει πολύ καλά, με το κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού να σώζει την κατάσταση στα δύσκολα σημεία.