Κινητήρες Το νέο A6 allroad quattro θα εφοδιάζεται με 4 κινητήρες, 2 βενζίνης και 2 πετρελαίου. Βέβαια, το ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά επικεντρώνεται στα μηχανικά σύνολα της βενζίνης. Τεχνολογίας FSI, 3,2 λτ. V6 και 4,2 λτ. V8, δίχως υπερβολή, αποτελούν το ιδανικό "ταίρι" του οχήματος, αφού προσφέρουν πολύ καλές επιδόσεις και εξαιρετικά πολιτισμένη λειτουργία. 4,2 λτ. V8 FSI με 350 ίππους και 440 Nm ροπής 3,2 λτ. V6 FSI με 255 ίππους και 330 Nm ροπής 3,0 λτ. V6 TDI με 233 ίππους και 450 Nm ροπής 2,7 λτ. V6 TDI με 180 ίππους και 380 Nm ροπής Κιβώτια Δύο τύπους κιβωτίου ταχυτήτων διαθέτει το νέο allroad. Αμφότερα διακρίνονται για την πολύ καλή συνεργασία τους με τους κινητήρες, προσφέροντας παράλληλα και την απαιτούμενη σπορτίφ αίσθηση στα χέρια του οδηγού. 6άρι μηχανικό 6άρι αυτόματο (tiptronic) Τετρακίνηση Η τετρακίνηση quattro, με την οποία εφοδιάζεται το νέο allroad, πέρα από τα υψηλά επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας που προσφέρει, λειτουργεί και με τον πλέον ιδανικό τρόπο σε χωμάτινες διαδρομές, εμπνέοντας ασφάλεια στο πλήρωμα. Υπό κανονικές συνθήκες, μεταφέρει τη ροπή σε ποσοστό 50:50 μεταξύ των δυο αξόνων, ενώ μπορεί- εάν χρειαστεί- να μεταφέρει ποσοστό μεγαλύτερο του 75% της ροπής στον άξονα, που έχει τη μεγαλύτερη ανάγκη.