Πολύ καλή "δουλειά" έχει γίνει στο Magentis, ούτως ώστε να χαρακτηρίζεται άνετο. Η ποιότητα κύλισης, η ρύθμιση της ανάρτησης και, τέλος, η ηχομόνωση του εσωτερικού εξασφαλίζουν ένα ήσυχο και άνετο ταξίδι.
Θέτοντας ως βασικό στόχο -σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς- τα αυξημένα επίπεδα άνεσης, το Magentis εκπλήσσει ευχάριστα στο συγκεκριμένο τομέα, τόσο μέσω της απορροφητικότητα της ανάρτησης, όσο και μέσω της ποιότητας κύλισης που παρουσιάζει. Η ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, που συναντάται στον πίσω άξονα, εξομαλύνει τις τάσεις μεταφοράς φορτίου -που ενδέχεται να παρουσιαστούν- λόγω της μαλακής ανάρτησης και του αυξημένου όγκου του αμαξώματος, διατηρώντας σε -κάθε περίπτωση- την επαφή του πίσω μέρους με το δρόμο. Με ή ακόμα και χωρίς το ESP, το Magentis δε θα προβληματίσει σε δρόμο με στροφές με τη συμπεριφορά του (ουδέτερο κατά βάση), ενώ το μόνο που ενδεχομένως να ενοχλήσει τον οδηγό, είναι οι σχετικά αυξημένες κλίσεις του αμαξώματος και η αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης. Τα φρένα έχουν καλή αίσθηση αλλά μέτρια απόδοση.
Οι κλίσεις του αμαξώματος σε δρόμο με στροφές είναι αναπόφευκτες, αν θελήσεις να κινηθείς γρήγορα, ωστόσο δεν αλλοιώνουν σημαντικά την ουδέτερη οδική συμπεριφορά του Magentis.