Από τα πρώτα κιόλας μέτρα που διανύεις με το νέο Accent, καταλαβαίνεις την καλή δουλειά που έχει γίνει από τους τεχνικούς της εταιρείας. Το νέο πλαίσιο (πιο στιβαρό), σε συνδυασμό με τη βελτιωμένη ανάρτηση, συμβάλλει τα μέγιστα, ούτως ώστε η νέα γενιά να πραγματοποιεί άλματα προόδου σε ό,τι αφορά στα οδηγικά χαρακτηριστικά της. Η ποιότητα κύλισης είναι αξιόλογη και η άνεση από την ανάρτηση αρκετά καλή. Βέβαια, σε ορισμένες εγκάρσιες ανωμαλίες του οδοστρώματος, κραδασμοί θα "περάσουν" στο εσωτερικό, στις περισσότερες περιπτώσεις όμως δε θα ενοχλήσουν. Σε εθνικό δίκτυο και με αρκετά χιλιομετράκια στο κοντέρ, το Accent παραμένει σταθερό, δίχως να επηρεάζεται από πλευρικούς ανέμους. Αυτό όμως που ενδέχεται να ενοχλήσει, είναι οι μικρής έντασης αεροδυναμικοί θόρυβοι, που παρατηρούνται κυρίως από την περιοχή των καθρεφτών. Σε κλειστά κομμάτια τώρα, το αυτοκίνητο αποδεικνύεται ιδιαίτερα φιλικό και προβλέψιμο στις αντιδράσεις του. Πάντως, σε γλιστερό και -κυρίως- σε οδόστρωμα με χαμηλό συντελεστή τριβής απαιτείται εγρήγορση -λόγω και της απουσίας ηλεκτρονικών συστημάτων- καθώς παρατηρείται η τάση αποσταθεροποίησης του πίσω τμήματος.
Μικρές κλίσεις στις στροφές, καλό σε κατευθυντικότητα σύστημα διεύθυνσης (μέτριο σε αίσθηση) και στιβαρό πλαίσιο, τα τρία κύρια χαρακτηριστικά της 6ης γενιάς Accent.