ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  6/6/2006
Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/6/2006
TEST
Volkswagen Beetle 1,6 Cabrio facelift
Σκαθαρός ουρανός…
To Βeetle Cabrio φέρει νέα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και επίσης ανασχεδιασμένα -με επίπεδο τελείωμα- φτερά στα πλαϊνά του αμαξώματος.
Το να ανανεώσεις ένα αυτοκίνητο και να το κάνεις πιο σύγχρονο, ενώ παράλληλα πρέπει να έχει και ρετρό στοιχεία, δεν είναι εύκολη υπόθεση. Παρ' όλα αυτά, το διαχρονικό πάντα σχήμα του Beetle ανανεώθηκε και έγινε ακόμα πιο όμορφο αισθητικά.
Ο θρυλικός σκαραβαίος της VW ζει και βασιλεύει. Μπορεί στην αρχή της καριέρας του να προσέγγιζε ειδικό κοινό, κυρίως λόγω της αυξημένης του τιμής και του αποκλειστικά δίλιτρου κινητήρα, ωστόσο η VW το έκανε πιο προσιτό τόσο μέσω της διάθεσής του και με άλλους κινητήρες, όσο και μέσω της κάμπριο έκδοσής του. Η ανανέωση (στον αισθητικό τομέα) που δέχτηκε πρόσφατα αναζωπυρώνει το ενδιαφέρον του κοινού, καθιστώντας το πιο σύγχρονο, αλλά πάντα Beetle.
Στο εσωτερικό
Στο εσωτερικό δεν παρατηρούνται αλλαγές, με την ποιότητα κατασκευής να είναι πολύ καλή, ενώ η εργονομία, το φινίρισμα και η θέση οδήγησης παραμένουν κορυφαία, όπως και στο προηγούμενο Beetle. Οι χώροι είναι καλοί για τέσσερις επιβάτες, με την όρθια θέση της πλάτης του πίσω καθίσματος να μετριάζει την άνεση. ¶λλο ένα αρνητικό είναι ότι, ο χώρος αποσκευών των 201 λίτρων έχει μικρό άνοιγμα.
Οδική συμπεριφορά
O ελαστικός 1, 6 λίτρων κινητήρας σε συνδυασμό με το ενισχυμένο πλαίσιο του Beetle Cabrio καθιστούν τις ανοιχτές βόλτες ιδιαίτερα ευχάριστες, παρά το γεγονός ότι ο κινητήρας προσφέρει μέτριες επιδόσεις στο βαρύ αμάξωμα. Σε γρήγορους ρυθμούς το Beetle θα κινηθεί ουδέτερα, ακόμα και με το ESP απενεργοποιημένο, εμπνέοντας με ασφάλεια τον οδηγό του, που λαμβάνει πολύ καλή αίσθηση από το σύστημα διεύθυνσης.
Οροφή
Η οροφή του Beetle διακρίνεται για την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής της. Μετά τη χειροκίνητη απαγκίστρωσή της από το παρμπρίζ, τη διαδικασία αναδίπλωσής της την αναλαμβάνει ηλεκτρικός μηχανισμός μέσα σε 13 δλ. Χαρακτηριστικό που παραπέμπει στο πρώτο ανοιχτό σκαθάρι αποτελεί το γεγονός, ότι δεν κρύβεται (περιορίζοντας την ορατότητα προς τα πίσω, μέσω του εσωτερικού καθρέφτη), αλλά τοποθετείται πίσω από τα εμπρός καθίσματα.