Τo 2λιτρο TFSI Leon θα ικανοποιήσει τους θερμόαιμους οικογενειάρχες
Το Seat Leon TFSI αποτελεί τον άξιο διάδοχο του δικίνητου 20VT, της προηγούμενης γενιάς. Για τους πιο ανήσυχους, αναμονή μέχρι την έλευση των εκδόσεων FR και Cupra.
Στο εσωτερικό του Leon 2,0 TFSI δεν παρατηρούνται διαφορές, πλην των πιο σπορτίφ σχεδίασης και με καλύτερη στήριξη καθισμάτων. Η ποιότητα κατασκευής και το φινίρισμα βρίσκονται σε πολύ καλά επίπεδα.
To 2λιτρο TFSI Leon είναι ένα απόλυτα ισορροπημένο αυτοκίνητο, με πολιτισμένο χαρακτήρα και γρήγορο, αλλά συνάμα και προσιτό. Σκοπός του να ικανοποιήσει τους θερμόαιμους οικογενειάρχες, που δε θέλουν ένα ξεκάθαρα σπορ αυτοκίνητο, αλλά ένα αυτοκίνητο GT (μεγάλου τουρισμού), που θα τους ταξιδέψει γρήγορα και με ασφάλεια. Το κορυφαίο, μέχρι στιγμής, Leon δε διαφοροποιείται αισθητικά από τα μικρότερα σε ιπποδύναμη αδέλφια του, παραμένοντας το ίδιο δυναμικό. Στο δρόμο Η σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης εξασφαλίζει πολύ καλή σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες, ενώ, παράλληλα, δεν κουράζει τους επιβάτες μέσω της απόσβεσής της. Σε γρήγορους ρυθμούς και με απενεργοποιημένο το ESP, το Leon θα ανταμείψει το γρήγορο οδηγό σε δρόμο με στροφές, μέσω της πολύ καλής αίσθησης που του προσφέρει το σύστημα διεύθυνσης και που του επιτρέπει την άμεση αντίδραση, σε περίπτωση υποστροφής. Τα φρένα είναι ανθεκτικά στη συχνή χρήση και ιδιαίτερα αποτελεσματικά (100-0 χλμ./ώρα σε 38,2 μ.). Εν κατακλείδι Αυτό το Leon, ακόμα και μετά την έλευση των δυνατότερων και πιο σπορτίφ προσανατολισμένων εκδόσεων -FR και Cupra- μέσα στο έτος που διανύουμε, θα αποτελεί την πιο ομοιογενή έκδοσή του, αφού καλύπτει άνετα οικογενειακές και σπορτίφ ανάγκες. Η τιμή του καθορίζεται στα 25.300 ευρώ και χαρακτηρίζεται ως πολύ καλή. Kινητήρας O υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 2,0 λίτρων αποδίδει 198 δυναμομετρημένους ίππους (από 185 που ανακοινώνει η Seat) και προσδίδει πολύ καλές επιδόσεις στο αμάξωμα των 1.399 κιλών. Η ελαστικότητα στις χαμηλές στροφές και τα αποθέματα ισχύος στις υψηλές αποτελούν τα κύρια χαρακτηριστικά λειτουργίας του. Συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο πολύ καλό σε αίσθηση και με σχετικά σφιχτή κλιμάκωση.