ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  11/7/2006
Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/7/2006
Test mtx
Με 10 ίππους επιπλέον ο κινητήρας
Το μηχανικό σύνολο της έκδοσης Aero είναι τετρακύλινδρο, τοποθετημένο κατά τον εγκάρσιο άξονα. Διαθέτει κυλινδρισμό 2.290 κ.εκ. με 16 βαλβίδες και δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής. Έπειτα από κάποιες "περιποιήσεις" η ισχύς αυξήθηκε κατά 10 ίππους -στους 260- και όπως είναι φυσικό, η βύθιση του πεντάλ του γκαζιού κολλάει την πλάτη του οδηγού στο κάθισμα, καθώς η επιτάχυνση είναι εντυπωσιακή. Παρών είναι και το σύστημα Trionic για τη διαχείριση του κινητήρα και το οποίο επιτρέπει τη γνωστή λειτουργία overboost (370Nm από 350Nm διαθέσιμα για 20 δλ.). Βασικό θετικό στοιχείο η αρκετά χαμηλή κατανάλωση.

 
 Ανανεωμένο Saab 9-5 2,3T Aero
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Με 10 ίππους επιπλέον ο κινητήρας
Γνώριμη αίσθηση στο δρόμο
Στο εσωτερικό