Το Toyota Avensis διατηρεί το υψηλό επίπεδο άνεσης που παρέχει.
To Toyota Avensis άλλαξε σε μεμονωμένα στοιχεία όπου κρίθηκε απαραίτητο. Μπήκε για λίγο στο σχεδιαστήριο της εταιρείας, φρεσκαρίστηκε -στο λογικό διάστημα των τριών ετών και κάτι- από το λανσάρισμά του βελτιώθηκε σε τεχνικά σημεία και ξαναμπαίνει στη μάχη. Στρατηγική...
Ένας από τους κυρίαρχους της μεσαίας κλάσης τόσο από πλευράς αξίας, όσο και από πλευράς πωλήσεων, απέ κτησε ανανεωμένο πρόσωπο.
Κούρα στο σχεδιαστήριο
Η επίσκεψη στο σχεδιαστήριο, όπως ήταν φυσικό, προέβλεπε τις μικρότερες των αλλαγών για ένα καθιερωμένο όχημα, το οποίο έχει αυξήσει σημαντικά την αναγνωρισιμότητα του ονόματός του με αυτή τη γενιά (η Toyota λέει ότι το 80% των αγοραστών του Avensis είναι καινούργιοι πελάτες της εταιρείας γενικά). Συνεπώς, ένα τέτοιο όχημα δεν το "πειράζεις" πολύ, ωστόσο υπάρχουν περιθώρια για μικροαλλαγές, που θα το καθιστούν πάντα… επίκαιρο. Το εμπρός μέρος, λοιπόν, βρέθηκε στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, ενώ μικρές πινελιές ζωντανεύουν την εικόνα στο πλαϊνό και στο πίσω μέρος.
Και από μέσα;
Μέσα στο σοβαρό και επιβλητικό αμάξωμα του Avensis συναντούμε ένα ανάλογα ανανεωμένο ταμπλό. Αλλαγές έγιναν και στο σύστημα ανάρτησης, πάντα όμως με τον ίδιο στόχο: ραφινάρισμα και όχι αλλαγή πλεύσης ή χαρακτήρα. Η γκάμα ξεκινά, λοιπόν, από τις εκδόσεις των 1,6 και 1,8 λίτρων (110 και 129 ίππων αντίστοιχα), ενώ νέο στοιχείο αποτελεί η έλευση του δίλιτρου των 147 ίππων. Οι τιμές ξεκινούν από 18.840 ευρώ (1,6 Terra) και με καλό εξοπλισμό.
Ατού ο 1.600άρης
Το 16βάλβιδο μηχανικό σύνολο, με τεχνολογία VVT - i για το χρονισμό των βαλβίδων, συνεχίζει να εντυπωσιάζει ως ένα από τα πιο ικανά της μεσαίας κλάσης, μιας κλάσης όπου το καθήκον της ώθησης ενός αμαξώματος με αρκετό βάρος είναι συχνά άχαρο να ανατίθεται σε μοτέρ 1,6 λίτρων.
Όχι όμως και για το Avensis, αφού ο κινητήρας με τη ζωντάνια και το νεύρο του χαρίζει ευελιξία σε κάθε δρόμο και πολύ καλές επιδόσεις. Αλλαγές δεν ανακοινώθηκαν από την Toyota σχετικά με την ισχύ, ενώ ίδια είναι και η (ανταγωνιστική) κατανάλωση που αναφέρεται (7,2 λτ./100 χλμ).
Τα εμπρός φωτιστικά σώματα στο ανανεωμένο μοντέλο άλλαξαν εσωτερικά, διατηρώντας ωστόσο τα κυλινδρικά σχήματα σε ό,τι αφορά στο ζεύγος των προβολέων.
Βασική διαφορά είναι ότι το σήμα της εταιρείας δεν αγκαλιάζεται πλέον από το περίγραμμα στη μάσκα, αλλά περισσότερο φαίνεται σαν να τη διαταράσσει και να διεισδύει σε αυτή.
Νέος είναι και ο εμπρός προφυλακτήρας, με νέο σχήμα για τους αεραγωγούς, ελαφρώς διαφορετικές αυλακώσεις σε κάποια σημεία, αλλά και νέους προβολείς ομίχλης.
Το διάφανο πλαστικό πάνω από τα στρογγυλά τμήματα αλλάζει την εικόνα, όπως και η λεπτομέρεια των κάθετων ραβδώσεων στο πλαϊνό τμήμα των πίσω φωτιστικών σωμάτων.