Οι αλλαγές που έγιναν στο Avensis (στα μεγέθη των αντιστρεπτικών δοκών, στις ρυθμίσεις των αμορτισέρ και σε ορισμένους ελαστικούς συνδέσμους) δεν έχουν τέτοια έκταση ώστε να εντοπίζεται άμεσα η επίδρασή τους. Αυτό που γίνεται αισθητό είναι ότι, στο δρόμο το όχημα έχει κάπως περισσότερη σιγουριά στο στρίψιμό του και ιδιαίτερα κατά την είσοδο σε μια στροφή, οπότε και είναι σχετικά καλύτερη η αίσθηση καθοδήγησης που έχει ο οδηγός. Αυτό ίσως να οφείλεται και σε ένα γενικό σφίξιμο που έγινε στην κολώνα του τιμονιού, χωρίς πάντως το σύστημα διεύθυνσης να χάνει τη φιλικότητά του, την ελαφριά αίσθησή του ή τις πολλές στροφές από άκρη σε άκρη. Το αυτοκίνητο διατηρεί το υψηλό επίπεδο άνεσης που παρέχει, με την οδική συμπεριφορά να χαρακτηρίζεται από υποστροφικές τάσεις, σχετικά έντονο σπινάρισμα σε μέτριο δρόμο, αλλά και μια τάση υπερστροφής, με άφημα του γκαζιού μέσα στη στροφή. Πολύ καλή είναι η απόδοση των φρένων.