ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Scoop

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  25/7/2006
Scoop old
Kia ED
Ο “Ευρωπαίος”
Διαβάστηκε από 1516 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:25/7/2006
Το 2007 θα λανσαριστεί το νέο μικρομεσαίο όχημα της Kia - "ED" (European Design).
Το νέο σχεδιαστικό μοτίβο της Kia περνάει για πρώτη φορά στο ολοκαίνουργιο "ED". Δεν είναι πάντως το πιο σημαντικό στοιχείο ενός πολύ ενδιαφέροντος αυτοκινήτου…
Το 5θυρο μοντέλο θα πλαισιώσουν και δύο ακόμα εκδόσεις. Μία 3θυρη και πιο σπορτίφ (το λανσάρισμά της αναμένεται το Δεκέμβριο του 2007) και μία station wagon (το Σεπτέμβριο του 2007). Μια σχετικά ευρεία γκάμα, δηλαδή, για όλα τα γούστα και όλες τις ανάγκες…
Hρθε πλέον η ώρα, η Kia να αποδείξει εμπράκτως, ότι έχει όλα τα απαραίτητα εφόδια για να κοιτάξει κατάματα τους μεγάλους Ευρωπαίους κατασκευαστές. ¶λλωστε, δε θα πρέπει να ξεχνάμε, πως στόχος της είναι, μέχρι το 2010, η είσοδός της στο κλαμπ των 5 μεγαλύτερων αυτοκινητοβιομηχανιών στον κόσμο! Το νέο "ED" (ο μελλοντικός εκπρόσωπος της Kia στο segment των μικρομεσαίων οχημάτων) αποδεικνύει, πως στο στρατόπεδο της Kia βαδίζουν προς τη σωστή κατεύθυνση…
Με ευρωπαϊκή… κουλτούρα!
Το "ED" (κωδική, προς το παρόν, ονομασία του μοντέλου) είναι το πρώτο μοντέλο της Kia, το οποίο θα κατασκευάζεται και σχεδιάστηκε -εξ ολοκλήρου- σε ευρωπαϊκό έδαφος. Τι σημαίνει αυτό; Πως οι ιθύνοντες της Kia κατάλαβαν, ότι για να προσεγγίσεις τις ανάγκες των απαιτητικών Ευρωπαίων καταναλωτών, οφείλεις να "παίξεις" δυνατά μέσα στην έδρα τους! Να καταλάβεις την κουλτούρα τους, τις αισθητικές τους ανάγκες και, εν τέλει, τον τρόπο με τον οποίο επιλέγουν το αυτοκίνητό τους.
Plan "Α": Σχεδίαση
Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας! Οι περισσότεροι καταναλωτές επιλέγουν το όχημά τους βάσει της αισθητικής του! Η πρώτη "ματιά" πάντα δημιουργεί εντυπώσεις, άλλες φορές κακές και άλλες φορές καλές. Στην περίπτωση του "ED", αν μη τι άλλο, τα πρώτα σχόλια είναι θετικά. Σύγχρονο ντιζάιν, αρκετές σπορτίφ λεπτομέρειες στο αμάξωμα και μια κομψή -εν τέλει- αισθητική δημιουργούν μια εικόνα φρέσκια, που σε καμία περίπτωση δεν παραπέμπει σε κάποιο από τα υπάρχοντα μοντέλα της Kia. Συνεπώς; Συνεπώς, το πρώτο σχέδιο στέφθηκε με επιτυχία…
Plan "B": Κάτω από το περιτύλιγμα…
Είπαμε, η σχεδίαση παίζει μεγάλο ρόλο, αλλά πρέπει να υποστηρίζεται και από ένα ανάλογο "περιεχόμενο"! Όπως ανακοίνωσαν οι τεχνικοί της Kia, το νέο "ED" θα βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα της εταιρείας, ειδικά σχεδιασμένη για το μοντέλο, θα διαθέτει εξελιγμένη ανάρτηση και νέα γενιά κινητήρων βενζίνης οι οποίοι μάλιστα έχουν αυξημένη για τον κυβισμό τους ιπποδύναμη!
Επί της ουσίας…
Δε θα ήταν υπερβολή να λέγαμε, πως το "ED" είναι ικανό για την "έκπληξη" στο segment των μικρομεσαίων οχημάτων. Κατ' αρχήν, βάσει του μήκους του (4,2 μ.) αλλά και του μεγάλου μεταξονίου (2.650 χλστ.) που εφοδιάζεται (μεγαλύτερο μεταξόνιο στην κατηγορία διαθέτει μόνο η BMW Σειρά 1 -2.660 χλστ.), είναι σχεδόν βέβαιο, πως θα μπορεί να μεταφέρει με εξαιρετική άνεση στο εσωτερικό του 4 ενήλικες επιβάτες. Προσθέστε σε αυτά και τη νέα πλατφόρμα κατασκευής, την αναβαθμισμένη ανάρτηση και τους ισχυρούς νέους βενζινοκινητήρες CVVT (1,4 λτ. με 105 ίππους, 1,6 λτ. με 118 ίππους και 2,0 λτ. με 150 ίππους) και έχετε ολοκληρωμένο μπροστά σας το νέο πιο σπορ πρόσωπο της Kia, που εκφράζεται μέσα από το ολοκαίνουργιο "ED".
Στην… έδρα του!
Το "ED" θα κατασκευάζεται στο νέο υπερσύγχρονο εργοστάσιο της εταιρείας, στη Ζιλίνα της Σλοβακίας. Με αυτήν τη μεγάλη επένδυση, η Kia τονίζει τον ευρωπαϊκό της προσανατολισμό και την αφοσίωσή της στις αγορές της Γηραιάς Ηπείρου. Το κόστος κατασκευής της υπερσύγχρονης αυτής μονάδας ξεπέρασε το 1 δις ευρώ και, όπως δήλωσε και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kia (Ιν Κιου Μπάε), η εταιρεία αποκτά εγκαταστάσεις κοντά στην καρδιά της Ευρώπης, μειώνει αισθητά το χρόνο παράδοσης των νέων μοντέλων της και παράγει προϊόντα ποιοτικά και εξαιρετικά ανταγωνιστικά. Το "ED" θα είναι το πρώτο μοντέλο της Kia, που θα διαβεί το κατώφλι του νέου εργοστασίου της εταιρείας. Ο στόχος είναι, μέσα σε 12 μήνες από το λανσάρισμά του, το νέο "ED" να μπορεί να διεκδικήσει μερίδιο 3,5% από τα 3 εκ. μικρομεσαία οχήματα, που διατίθενται στη Δυτ. Ευρώπη!