- Ηλεκτρικό οικογενειακό SUV που φτιάχνεται στο εργοστάσιο της Ford
- Στην πόλη ξεχνάς να το φορτίσεις, στο ταξίδι με 120 χλμ./ώρα φτάνει στην Κατερίνη
- Η 15άρα οθόνη του κινείται και αποκαλύπτει κρυφό χώρο για μικροαντικείμενα
- Ευέλικτο σαν αυτοκίνητο πόλης γιατί έχει κύκλο στροφής μόλις 9,7 μέτρα
Ηλεκτρικό οικογενειακό SUV που φτιάχνεται στο εργοστάσιo της Ford
Το νέο Ford Explorer προορίζεται για την ευρωπαϊκή αγορά όντας ένα ηλεκτρικό οικογενειακό SUV μικρομεσαίου μεγέθους: Mε μήκος στα 4,468 μέτρα δεν έχει καμία σχέση με το προηγούμενο plug-in τέρας των 5+ μέτρων και κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της φίρμας στην Κολωνία, παρότι χρησιμοποιεί ηλεκτρικά μέρη και πλατφόρμα από μοντέλα του VW Group (βλ. ID.μοντέλα).
Στην πόλη ξεχνάς να το φορτίσεις, στο ταξίδι με 120 χλμ./ώρα φτάνεις Κατερίνη
Στα πλαίσια της δοκιμής της πισωκίνητης επιλογής των 286 ίππων με την μπαταρία των 77 kWh, οι μετρήσεις αυτονομίας έδειξαν πως μέσα στην πόλη η αυτονομία είναι τέτοια που ξεχνάς να το φορτίσεις: Mε κατανάλωση 12,8 kWh/100 χλμ. η πραγματική αυτονομία είναι σχεδόν 600 χλμ.. Ακόμα και στο ταξίδι, που τα ηλεκτρικά «υποφέρουν», οι μετρήσεις μας με ταχύτητα 120 χλμ./ώρα έδειξαν μια κατανάλωση 18,9 kwh/100 χλμ. ή αυτονομία σχεδόν 410 χλμ. που αρκούν να φτάσεις από Αθήνα στην Κατερίνη.
Η 15άρα οθόνη του κινείται και αποκαλύπτει κρυφό χώρο για μικροαντικείμενα
Με μεταξόνιο στα 2.767 χλστ., το Ford Explorer και σύμφωνα με τις μετρήσεις μας προσφέρει άνετους εσωτερικούς χώρους (21 εκατ. για τα γόνατα των πίσω) και μεγάλο πορτ-μπαγκάζ (530 λτ.). Έπειτα, ξεχωρίζουμε την πρακτικότητα της καμπίνας (στο Mega Console των 17 λίτρων ανάμεσα στα καθίσματα βάζεις laptop 15 ιντσών), ενώ high-light είναι η οθόνη αφής των 14,6 ιντσών που κινείται και αποκαλύπτει ένα «κρυφό» χώρο για μικροαντικείμενα.
Ευέλικτο σαν αυτοκίνητο πόλης γιατί έχει κύκλο στροφής μόλις 9,7 μέτρα
Το Ford Explorer έχει πολλά κοινά στοιχεία με το VW ID.4, ωστόσο η Ford έχει βάλει τις δικές τις πινελιές στο μοντέλο (τιμόνι, ρυθμίσεις ανάρτησης), ενώ πρέπει να τονιστεί η εξαιρετική ευελιξία του μοντέλου δοκιμής (μόλις 9,7 μ. ο κύκλος στροφής) που έχει σαν αποτέλεσμα το οικογενειακό SUV να παρκάρει σαν… μικρό αυτοκίνητο.
Τα ηλεκτρικά της Ford. Οι διαφορές του Explorer από την Mustang Mach-E
Ο ανταγωνισμός που θα συναντήσει το Explorer
Τα μυστικά – highlights του Ford Explorer
Το εργοστάσιο που κατασκευάζεται στην Κολωνία (Γερμανία)
Στις επόμενες σελίδες θα διαβάσετε την αναλυτική δοκιμή του πισωκίνητου Ford Explorer με τα 286 άλογα και τη μπαταρία των 77 kWh.