Διαβάστηκε από 15725αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:1/8/2006
Το Polo είναι γρήγορο ως GTI.
Για πρώτη φορά στη μακρόχρονη ιστορία του, το Polo GTI ξεπερνά το φάσμα των 125 ίππων και των 1,6 λίτρων. Η VW έβαλε τα δυνατά της για να φτιάξει ένα μικρό GTI, που θα συναγωνιστεί τα ήδη υπάρχοντα, αλλά και τα εν αναμονή αυτοκίνητα του ανταγωνισμού.
Κάτι σας θυμίζει;
Το Polo GTI, χωρίς να είναι κραυγαλέο, παρουσιάζει την ξεχωριστή υπόσταση αυτής της έκδοσης μέσα από μια σειρά στοιχείων, που είδαμε και στο Golf GTI. Έτσι, διαθέτει τη χαρακτηριστική εμπρόσθια κυψελοειδή μάσκα με το κόκκινο περίγραμμα, μαύρο φόντο στα εμπρόσθια φανάρια, ίδιας σχεδίασης ζάντες (αλλά 16 και όχι 17 ιντσών, όπως του Golf), ενώ την εικόνα συμπληρώνει η διπλή απόληξη της εξάτμισης και η αεροτομή στο πίσω μέρος. Το λευκό -που μάλλον συνιστά το "πολεμικό" χρώμα της VW- και στο Polo ταιριάζει γάντι.
Στο ζουμί
Σαφείς είναι, λοιπόν, οι ομοιότητες του Polo με το Golf (στις εκδόσεις GTI) και -όπως είναι λογικό- από τη στιγμή που ονομάζεται και "GTI", δανείζεται και αρκετή από την αίγλη εκείνου. Ωστόσο, το ερώτημα είναι, αν μπορεί να τη δικαιολογήσει. Σύγκριση μεταξύ των δύο αυτοκινήτων δεν μπορεί -εκ των πραγμάτων- να γίνει και έτσι αυτό που μένει είναι να εξακριβωθεί, αν τελικά η VW κατάφερε να δείξει -και για τα δεδομένα αυτής της κατηγορίας στον ανταγωνισμό- "τι σημαίνει GTI". Το Polo είναι γρήγορο ως GTI, καλό σε αίσθηση ως GTI, ομοιογενές ως GTI, αλλά του λείπει κάτι, όπως έλειπε και από το Golf IV GTI… Ο παιχνιδιάρικος χαρακτήρας, που θα σε κάνει να νιώθεις παντού και πάντα ότι εσύ έχεις το πάνω χέρι… Και μη βιαστείτε να πείτε, ότι δεν υπάρχει σε κανένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας, γιατί κάνετε λάθος.…!
Περικοπές
Η τιμή του Polo GTΙ ανέρχεται στα 19.500 ευρώ για την τρίθυρη έκδοση, ενώ διατίθεται και σε πεντάθυρη, στην τιμή των 20.100 ευρώ. Ο εξοπλισμός είναι καλός, καθώς περιλαμβάνει 4 αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, κλιματισμό και ζάντες αλουμινίου. Ωστόσο, θα μπορούσε να διαθέτει μαλακά πλαστικά στο ταμπλό ως κορυφαία έκδοση.
Μας άρεσε
• Η οδική συμπεριφορά (ως GT)
• Η ομοιογένεια συνολικά
• H εμφάνιση μέσα και έξω
• Η ποιότητα κατασκευής και συναρμολόγησης
Δεν μας άρεσε • Η απόσβεση της ανάρτησης σε εγκάρσιες ανωμαλίες
• H “τεχνητή” αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης
• Ο θόρυβος στις μεσαίες στροφές είναι ενοχλητικός κατά τη διάρκεια ταξιδιού
• Τα σκληρά υλικά στο εσωτερικό
• Η μικρή διαδρομή του πεντάλ του
γκαζιού και το drive-by-wire