
MG3 Hybrid+: Υβριδικό, πολλά άλογα & με 7 χρόνια εγγύηση. Τι λένε οι μετρήσεις του;
Καίει 4,6 λτ. μέσα στην πόλη, κάνει 100 χλμ. με 8 ευρώ.
Έχει πολλά άλογα (194 PS) και προσπερνάει σε 90 μέτρα.
Κοστίζει 20.450 ευρώ που είναι τιμή ανταγωνιστική για την κατηγορία.
Η βασική του έκδοση είναι πλούσια και συνοδεύεται από 7 χρόνια εγγύηση.
autotriti team
Καίει 4,6 λτ. μέσα στην πόλη, κάνει 100 χλμ. με 8 ευρώ
To MG3 είναι ο εκπρόσωπος της MG στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων πόλης. Προσφέρεται σε βενζίνη με 110 άλογα αλλά αναμφίβολα η φουλ υβριδική έκδοση είναι αυτή που μονοπωλεί το ενδιαφέρον, κάτι που αποδεικνύεται από τις πωλήσεις του μοντέλου το 2025 (τα 327 από τα 359 MG3 που έχουν ταξινομηθεί είναι υβριδικά). Ατού του υβριδικού MG3 είναι το τρίπτυχο χαμηλή κατανάλωση-πολλά άλογα-μεγάλη εγγύηση, το οποίο συνδυάζεται και με καλή τιμή.
Το υβριδικό σύνολο του MG3 Hybrid+ έχει ως βάση έναν 1.500άρη κινητήρα βενζίνης που αποδίδει 102 άλογα και συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ (136 ίππων) και μια μπαταρία χωρητικότητας 1,83 kWh με την συνδυαστική ιπποδύναμη να φτάνει τα 194 άλογα. Η μπαταρία αυτή μπορεί να είναι μικρή σε σχέση με αυτές που βρίσκουμε στα Plug-in και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αλλά είναι μεγάλη για υβριδικό και αυτό στην πράξη, δίνει την δυνατότητα το MG3 να πάει για αρκετά χιλιόμετρα με τον κινητήρα βενζίνης απενεργοποιημένο. Σαν αποτέλεσμα όλων των παραπάνω, μέσα στην πόλη, όπου το σταμάτα-ξεκίνα γίνεται συχνά και η ανάκτηση ενέργειας είναι μεγαλύτερη, η κατανάλωση βενζίνης περιορίζεται σε 4,6 λτ./100 χλμ., ενώ τη μέση, σε πραγματικές συνθήκες, τη μετρήσαμε στα 5,8 λτ./100 χλμ.
Έχει πολλά άλογα (194 PS) και προσπερνάει σε 90 μέτρα.
Οι μικρές απαιτήσεις που έχει σε αμόλυβδη βενζίνη είναι μόνο μια πλευρά του MG3 Hybrid+. Η άλλη είναι οι εξαιρετικές του επιδόσεις σε επιτάχυνση και ρεπρίζ, αφού δεν πρέπει να ξεχνάμε πως πρόκειται για ένα αυτοκίνητο με σχεδόν 200 άλογα σε ιπποδύναμη (το πιο ισχυρό στην κατηγορία του). Τα όργανα μετρήσεων του AutoΤρίτη Test Center έδειξαν πως για το 0-100 χλμ./ώρα, το MG3 Hybrid+ χρειάζεται 7,9 δευτερόλεπτα, ενώ οι ρεπρίζ του αποδεικνύεται στην πράξη πως είναι στο top 3 της κατηγορίας του. Για το 60-100 χλμ./ώρα απαιτούνται 4,1 δλ., ενώ ο χρόνος που χρειάζεται για το 80-120 χλμ./ώρα είναι 5,7 δλ., δηλαδή χρειάζεται να προσπεράσει 91 και 158 μέτρα αντίστοιχα, χάρη και στο αυτόματο κιβώτιο των 3 σχέσεων.
Έχει επαρκείς χώρους για τους επιβάτες και πλούσιο εξοπλισμό από την βασική
Η καμπίνα του MG3 Hybrid+ είναι σύγχρονη με δύο πλήρως ψηφιακές οθόνες, μία πίσω από το εξαγωνικό τιμόνι και μια για την υποστήριξη του συστήματος infotainment μεγέθους 10,25 ιντσών να δίνουν το παρών. Στο ταμπλό γίνεται χρήση σκληρών υλικών αλλά ταυτόχρονα σε αρκετά σημεία υπάρχει φλοίδα μαλακής επένδυσης που ανεβάζει την αίσθηση απτής ποιότητας. Ο βασικός εξοπλισμός στην έκδοση Excite είναι πλήρης και περιλαμβάνει επίσης: 6 αερόσακους, κλιματισμό, ηχοσύστημα με οθόνης αφής 10,25 ιντσών, adaptive cruise control, αισθητήρες παρκαρίσματος και κάμερα οπισθοπορείας αλλά και πολλές ακόμη ηλεκτρικές ευκολίες.
Χάρη στο μεταξόνιο μήκους 2.570 χλστ., το MG3 Hybrid+ εξασφαλίζει καλούς χώρους για τους επιβάτες . Το πίσω κάθισμα είναι σχετικά φαρδύ (1,35 μέτρα) και έτσι μπορεί να φιλοξενήσει ακόμη και 3 ενήλικες, με τον αέρα για τα γόνατα και τα κεφάλια τους να είναι επαρκής. Όσον αφορά, το πορτ-μπαγκάζ, τα 293 λτ. χωρητικότητας του πορτ-μπαγκάζ είναι κοντά στο μέσο όρο της κατηγορίας.
Στο δρόμο: Ολοκληρωμένος χαρακτήρας
Το MG 3 είναι φτιαγμένο για καθημερινούς ρυθμούς, είτε μιλάμε για πόλη χάρη στην ομαλή λειτουργία του συνόλου, είτε στο ταξίδι όπου τα επίπεδα θορύβου είναι καλά για μικρό μοντέλο, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι δεν μπορεί να κινηθεί σβέλτα. Απλά δεν έχει σπορ GTI προσανατολισμό, κάτι βέβαια που μας αρέσει μιας και έτσι απευθύνεται σε ένα ευρύτερο κοινό. Η ανάρτησή του στοχεύει στην ποιότητα κύλισης και είναι αρκετά απορροφητική και ήσυχη, χαρίζοντας υψηλά επίπεδα άνεσης ακόμα και στους κακοφτιαγμένους ελληνικούς δρόμους ενώ οι κλίσεις υπό πίεση είναι ελεγχόμενες και προβλεπόμενες θα λέγαμε, όπως στα περισσότερα μοντέλα της κατηγορίας. Η απόδοση των φρένων είναι 41,7 μέτρα για το 100-0 χλμ./ώρα όμως με λεπτά ελαστικά με 55άρι πέλμα της Kumho (Solus HS63). Από εκεί και πέρα, το σύστημα διεύθυνσης είναι αρκετά ικανοποιητικό σε αίσθηση και απόκριση, δίνοντας σωστά τις εντολές με την συμπεριφορά στο όριο να είναι ουδέτερη με ελαφριές υποστροφικές τάσεις, ίσως και λόγω ελαστικών πάντως.Κοστίζει 20.450 ευρώ που είναι τιμή ανταγωνιστική για την κατηγορία.
Και τι γίνεται με τις τιμές; Το MG3 Hybrid+ ξεκινάει από τα 20.450 ευρώ στην έκδοση Excite, τιμή που το κάνει ένα από τα πιο value for money μοντέλα στην ελληνική αγορά. Η Exclusive ακολουθεί από 21.950 ευρώ, ενώ η κορυφαία Luxury κοστίζει 23.450 ευρώ. Ανεξαρτήτως έκδοσης εξοπλισμού, το MG3 Hybrid+ συνοδεύεται από 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση με χιλιομετρικό όριο έως 150.000 χλμ., η οποία αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες της αγοράς. Βρείτε εδώ τα μέλη του επίσημου δικτύου της MG.
Συνέχεια του άρθρου >>>Σελίδα 2 | Οι αναλυτικές μετρήσεις του MG3 Hybrid+ σύμφωνα με το AutoΤρίτη Test Center |
Σελίδα 3 | Δες όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του MG3 Hybrid+ |