Διαβάστηκε από 13956αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:26/9/2006
Φαινόμενο
Η κεντρική ιδέα του κινητήρα ήταν να ρυθμιστεί έτσι, ώστε να συμβάλλει και εκείνος στην άρτια οδηγική-αγωνιστική αίσθηση του Clio RS. Αφ' ενός το αυξημένο βάρος του αυτοκινήτου (τίμημα για την 5άστερη ασφάλεια), αφ' ετέρου η νωθρότητά του σε χαμηλές στροφές λειτουργίας το καθιστούν "άβολο" στην οδήγηση στην πόλη. Από την άλλη, σε ανοιχτό δρόμο, το κοντό 6άρι σασμάν σε όλες τις ταχύτητες αναγκάζει το μοτέρ να γυρνάει ψηλά, με αντίκτυπο στην άνεση (αυξημένος θόρυβος) αλλά και στην κατανάλωση. Όλα αυτά όμως ισχύουν μέχρι τις 4.500 σ.α.λ., γιατί από κει και πάνω (κόφτης στις 7.500 σ.α.λ.) τόσο το κιβώτιο, όσο και ο κινητήρας συνεργάζονται άψογα και -όταν το θέλει ο οδηγός και το επιτρέπει η πρόσφυση- σπάνε χρονόμετρα. Αν το στροφόμετρο δεν πέσει κάτω από αυτές τις στροφές (εύκολο λόγω του στησίματος της ανάρτησης), η επιτάχυνση είναι παρούσα σε όλες τις σχέσεις και, τότε, τα 200 άλογα, που "χλιμιντρίζουν" αρμονικά,… περισσεύουν.