ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  3/10/2006
TEST
Alfa Romeo Brera 3,2
Πληρότητα
Διαβάστηκε από 4699 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/10/2006
Η φοβερή εμφάνιση, η αίσθηση στο δρόμο και η θέση οδήγησης συνθέτουν εν ολίγοις την εικόνα και αυτής της Brera.
H κορυφαία έκδοση της Brera είναι εύλογα η πιο ολοκληρωμένη. Έχει το γνωστό look, τις επιδόσεις που λείπουν από τη μικρότερου κυβισμού έκδοση, αλλά και τετρακίνηση.
Η φοβερή εμφάνιση, η αίσθηση στο δρόμο και η θέση οδήγησης συνθέτουν εν ολίγοις την εικόνα και αυτής της Brera.
Στην κορυφαία της έκδοση, η Alfa Romeo Brera αποκτά εκείνο ακριβώς το τεχνικό χαρακτηριστικό (ένα V6 μοτέρ 3,2 λίτρων και 260 ίππων), το οποίο μπορεί -με μεγαλύτερη ευκολία από ό,τι η έκδοση των 2,2 λίτρων- να αποσπάσει για λίγο το ενδιαφέρον του κατόχου από την πραγματικά ακαταμάχητη εμφάνιση και το γνήσια "ξεσηκωτικό", σχεδόν ερωτικό στυλ αυτού του οχήματος.
Στον αστερισμό της ουδετερότητας
Η Alfa Romeo έχει αποφασίσει, ότι εκδόσεις άνω των 200 ίππων θα είναι τετρακίνητες και η Brera είναι ένα τέτοιο δείγμα (τις πισωκίνητες να δούμε πότε θα αποφασίσει). Με τρία διαφορικά λοιπόν, από τα οποία το μεσαίο είναι Torsen, η Brera μεταφέρει το 57% της ροπής στον πίσω άξονα και το 43% στον εμπρός, όταν οι συνθήκες του δρόμου είναι κανονικές. Σε αντίθετη περίπτωση, η αναλογία μπορεί να μεταβληθεί ακόμη και σε 72:28 ή 22:78. Το αποτέλεσμα είναι η γνωστή ουδετερότητα και σιγουριά των Alfa Romeo, η οποία στην προκειμένη περίπτωση περνάει σε ακόμη υψηλότερα επίπεδα. Υπάρχουν περιθώρια για πλαγιολίσθηση και άλλα τέτοια παιχνίδια; Ίσως μόνο σε πολύ ολισθηρό δρόμο και όχι για πολύ. ¶ριστα είναι ξανά τα φρένα και καλό γενικά το τιμόνι.
Forza Alfa…
Στην κορυφή των εκδόσεων όλων των Alfa έβρισκε πάντα θέση ένα μοτέρ V6. Η Brera δεν αποτελεί εξαίρεση και φέρει τον κινητήρα των 3,2 λίτρων με έξι κυλίνδρους υπό γωνία 60 μοιρών, όσο δηλαδή και ο έτερος V6 της Alfa Romeo (π.χ. στην GT). Όμως, με κυλινδρισμό στα 3.195 κ.εκ., έχει σχεδόν 20 κ.εκ. περισσότερα και 20 επιπλέον ίππους (260 από 240) από ό,τι εκείνο το μηχανικό σύνολο. Τα βασικά του στοιχεία είναι ο άμεσος ψεκασμός (JTS), ο συνεχώς μεταβαλλόμενος χρονισμός των βαλβίδων και ο ψεκασμός καυσίμου με πίεση 120 bar. Εύλογα εμφανίζει πολύ θετικό τράβηγμα από χαμηλά, ευχάριστο ήχο και πολύ ικανοποιητική ελαστικότητα -ανεξαρτήτως σχέσης- στο 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Τι λείπει; Ίσως μόνο εκείνο το φοβερό look του άλλου V6, με τη χρωμιωμένη πολλαπλή κ.λ.π.. Λεπτομέρειες…