Διαβάστηκε από 2602αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:12/12/2006
¶φιξη στη χώρα μας τον Ιανουάριο
Cee'dονιστείτε... με το νέομοντέλο της Kia, που φέρνει τα πάνω-κάτω στη μικρομεσαία κατηγορία, χάρη στο καθαρά ευρωπαϊκό προφίλ και στον ολοκληρωμένο χαρακτήρα που διαθέτει.
Το 5θυρο Cee'd δεν είναι απλά το πρώτο αυτοκίνητο της Kia, εξ ολοκλήρου κατασκευασμένο στην Ευρώπη. Σίγουρα από εκεί πηγάζει το όνομά του (διαβάζεται "σίιντ"), που αποτελεί ακρωνύμιο της φράσης "Constructed in Europe, European Design", δηλαδή, "Κατασκευασμένο στην Ευρώπη, Ευρωπαϊκός Σχεδιασμός". Τα πράγματα, όμως, δεν είναι τόσο απλά. Η ουσία είναι ότι πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο μοντέλο, που από τη σύντομη επαφή μαζί του μας έδειξε, πως έχει όλα τα προσόντα να χτυπήσει στα ίσα τον ανταγωνισμό και να ταράξει για τα καλά τα… νερά στην απαιτητική κατηγορία C. Mε ευρωπαϊκό DNA Πώς θα μπορούσε ένα αυτοκίνητο να αποκτήσει δικό του κοινό στη Γηραιά Ήπειρο, αν η εμφάνισή του δε μιλήσει απευθείας στην καρδιά του Ευρωπαίου; Οι σχεδιαστές της Kia φαίνεται πως επένδυσαν αρκετά σε αυτό, δημιουργώντας ένα σύνολο που δείχνει και είναι στιβαρό, μοντέρνο, συνδυάζοντας απόλυτα την αρμονία που δημιουργεί η συνύπαρξη καθαρών γραμμών αλλά και καμπυλών στο ίδιο αμάξωμα. Το μπροστινό άκρο του Cee'd σε κερδίζει αμέσως, με τα αμυγδαλωτά φωτιστικά σώματα και τα δύο νεύρα, που ξεκινούν από την κορυφή του καπό και καταλήγουν στη βάση του προφυλακτήρα, διαμορφώνοντας ένα ιδιαίτερα δυναμικό σχήμα V. Αντίστοιχα, το πίσω άκρο χαρακτηρίζεται από απόλυτη συμμετρία και ήρεμη διάθεση, με το λογότυπο του μοντέλου και τα φωτιστικά σε κόκκινο περιβάλλον να συγκεντρώνουν όλο το ενδιαφέρον. Κινητήρες Στη Ρώμη είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το 1,4 με τους 109 ίππους και το 1,6 με τους 122 ίππους. Και οι δύο είναι από τους πιο ισχυρούς στην κατηγορία. Ξεχωρίσαμε το 1,4, που δείχνει γραμμικός, έχει χαμηλά επίπεδα θορύβου και είναι όσο αποτελεσματικός χρειάζεται, για να μας πείσει ότι τα επιπλέον 200 κ.εκ. και τα 13 άλογα (ο 1,6 δηλαδή) μάλλον δεν υπάρχει λόγος να τα προτιμήσει κανείς.