ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  23/1/2007
Test mtx
Έτοιμο για (Cor)olla
Εσωτερικό
Διαβάστηκε από 34156 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:23/1/2007
Το νέο είναι… πολύ πιο ωραίο
Η εικόνα στο εσωτερικό του νέου Corolla Sedan είναι ιδιαίτερα ελκυστική και προβάλλει -σε αντίθεση με το παρελθόν- και συγκρατημένα πολυτελή χαρακτήρα. H σχεδίαση παραπέμπει στο μεσαίο Avensis, ενώ σε σχέση με το Auris (όπως θα δείτε σε άλλες σελίδες του τεύχους), η κεντρική κονσόλα είναι πιο συμβατική. Τα χρησιμοποιούμενα υλικά είναι μαλακής υφής και καλύτερης ποιότητας σε σχέση με το παρελθόν, διαμορφώνοντας έτσι άμεσα και πιο ποιοτική εικόνα συνολικά αν και σε σχέση με αλλά μικρομεσαία το νέο Corolla υπολείπεται ελαφρά στον τομέα. ¶λλο ένα στοιχείο της αναβάθμισης, σε σχέση με την 9η γενιά, είναι η συναρμολόγηση, όπου είναι σαφώς καλύτερου επιπέδου, ενώ και το φινίρισμα ικανοποιεί, αλλά σε ορισμένα σημεία θα μπορούσε να ήταν καλύτερο.
Σε σχέση με την 9η γενιά
- 65 χλστ. σε κεφάλια εμπρός
- 36 χλστ. σε κεφάλια πίσω
+ 14 χλστ. σε πλάτος εμπρός
- 15 χλστ. σε πλάτος πίσω
- 13 χλστ. σε πόδια πίσω
+ 13 λίτρα σε χώρο αποσκευών

Η κεντρική κονσόλα έχει όμορφη σχεδίαση και ενσωματώνει όλα τα χειριστήρια ελέγχου σε εργονομικά σωστές θέσεις. Η απόχρωση αλουμινίου παραπέμπει στο Avensis, ενώ προαιρετικά διατίθεται και μεγάλη οθόνη αφής.
Ο πίνακας οργάνων κερδίζει τις εντυπώσεις στο εσωτερικό με τη σύγχρονη σχεδίασή του, ενώ είναι ευανάγνωστος. Στις εκδόσεις με το χειροκίνητο κιβώτιο διαθέτει και λυχνίες οικονομίας, ειδοποιώντας τον οδηγό για τη βέλτιστη αλλαγή σχέσης. Ιδιαίτερα θετικό είναι το γεγονός, ότι είναι και πάλι τεχνολογίας Optitron, όμως έχει πιο ξεκούραστο φωτισμό και -επιτέλους!- ίδια απόχρωση με τις ενδείξεις της κεντρικής κονσόλας.

 
 Toyota Corolla 1,4 & 1,6 Sedan
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Κινητήρας - Επιδόσεις
Παθητική ασφάλεια
Corolla 1,6 Sedan
Συμπέρασμα