Διαβάστηκε από 2612αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:23/1/2007
H αξία του μοντέλου ως μεταχειρισμένο είναι καλή.
Το 2003 το Renault Twingo απέκτησε νέο κινητήρα, βελτιώνοντας σημαντικά τη θέση του στην αγορά των μικρών μοντέλων και το κατέστησε αξιόλογη επιλογή ως μεταχειρισμένο.
Κινητήρας: To νέο μοτέρ των 1,2 προσδίδει στο ελαφρύ όχημα πολύ καλές επιδόσεις για την κατηγορία. Η λειτουργία του είναι πολιτισμένη και οικονομική (6,6 λτ./100 χλμ.). Οδική συμπεριφορά: To επίπεδο της ενεργητικής ασφάλειας είναι καλό και καλύπτει τις απαιτήσεις της κατηγορίας. Το σύστημα διεύθυνσης όμως είναι σχετικά μέτριο. ¶νεση: Η νέα ρύθμιση της ανάρτησης που απέκτησε το μοντέλο εκείνης της χρονιάς διατήρησε την πολύ καλή εικόνα του αυτοκινήτου στον τομέα αυτό. Ποιότητα: H συναρμολόγηση των υλικών στο εσωτερικό του Twingo είναι πολύ καλή, όπως άλλωστε και η ποιότητά τους. Σε κάποια σημεία ίσως ενοχλήσει το φινίρισμα, ενώ το περιβάλλον είναι αρκετά λιτό. Πάντως, αν το αυτοκίνητο έχει γράψει χιλιόμετρα, οι τριγμοί δεν απουσιάζουν. Χώροι: Kαλοί χώροι στο εσωτερικό του γαλλικού μικρού, αναλογικά με τα δεδομένα της κατηγορίας. Ο χώρος αποσκευών είναι από 168 ως 261 λίτρα ανάλογα με τη θέση του πίσω καθίσματος. Αξιοπιστία: To 16βάλβιδο σύνολο που κινεί το Twingo αποδείχθηκε στα χρόνια αξιόπιστο και δεν αναμένεται να προβληματίσει το νέο ιδιοκτήτη, ειδικά αν έχει περάσει από την προβλεπόμενη συντήρηση. Μεταπωλητική αξία: H αξία του μοντέλου ως μεταχειρισμένο είναι καλή. Έχει χαρακτήρα και προσωπικότητα, ενώ απευθύνεται σε μεγάλη γκάμα ηλικιών. Value for Money: Ο βασικός εξοπλισμός με τον οποίο διανεμόταν το μοντέλο όταν ήταν καινούριος ήταν καλός. Η τιμή του ως μεταχειρισμένο σε σχέση με την ποιότητά του δείχνει πως αξίζει να επενδύσει κανείς σε αυτό. Συχνότερα προβλήματα Τριγμοί από καθίσματα και υλικά Ευαίσθητο ηλεκτρικό σύστημα Συν & πλην (+): Ορατότητα, άνεση ανάρτησης (-): Αίσθηση συστήματος διεύθυνσης