Διαβάστηκε από 4425αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:6/2/2007
Απόλυτα θετικές είναι οι εντυπώσεις που άφησε ο νέος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας της Fiat. Πρόκειται για μηχανικό σύνολο 1,4 λίτρων, σε δύο εκδοχές από πλευράς απόδοσης: 120 και 150 ίππων. Εμείς οδηγήσαμε τη "μεγάλη" έκδοση, όπου φάνηκε ότι το νέο μοτέρ έχει πολύ καλή ευστροφία και ελαστικότητα και λογικά θα χαρίζει πολύ καλές επιδόσεις στο όχι ιδιαίτερα ελαφρύ αμάξωμα. Από πλευράς χαρακτηριστικών λειτουργίας, είναι σχετικά τραχύς, ενώ και ο ήχος είναι αρκετά ξερός και "άγριος". Ένα στοιχείο που άρεσε, πέρα από τα δυνατό τράβηγμα, ήταν το κουμπί "Sport" στην ομώνυμη έκδοση του Bravo. Με το πάτημα του εν λόγω μπουτόν, η έκδοση των 150 ίππων παρέχει στον οδηγό μέγιστη ροπή 230 Nm στις 3.000 σ.α.λ., κάτι που φυσικά είναι άμεσα αισθητό στην επιτάχυνση. Ωστόσο, δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί λεπτομερή τεχνικά στοιχεία γι αυτήν την οικογένεια των "T-Jet", όπως ονομάζεται. Από τα λεγόμενα των ανθρώπων της εταιρείας συμπεραίνουμε πάντως, ότι οι δύο turbo εκδόσεις προέρχονται από κάποια από τις υπάρχουσες επιλογές στα 1,4 λίτρα. Ωστόσο, έχουν αλλάξει πολλά από τα βασικά εξαρτήματά τους, ώστε να επιτρέπεται ο χαρακτηρισμός "εντελώς νέος κινητήρας". Στη βάση της γκάμας θα τοποθετείται ένας 1.400άρης της σειράς Fire με 90 ίππους, ενώ τις επιλογές ολοκληρώνουν δύο εκδόσεις diesel (τα γνωστά Multijet) με 120 και 150 ίππους, από 1,9 λίτρα χωρητικότητας.