ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  13/2/2007
Test mtx
Renault Megane 2,0 GT
Πολιτισμένος δυναμισμός!
Διαβάστηκε από 4687 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:13/2/2007
Το νέο Renault Megane GT μπορεί να κινηθεί σε πιο ήπιους, καθημερινούς ρυθμούς και σε πιο γρήγορους, αγωνιστικούς.
"Ένα γρήγορο αλλά πολιτισμένο αυτοκίνητο, με αγωνιστικά γονίδια για καθημερινή χρήση". Αυτός ο χαρακτηρισμός απευθύνεται στο νέο Renault Megane GT, τη γρηγορότερη έκδοση του γαλλικού μικρομεσαίου πριν το κορυφαίο RS.
Το νέο Renault Megane GT ανήκει στη νέα τάση γρήγορων εκδόσεων μικρών ή μικρομεσαίων μοντέλων (τα γνωστά μας GT), τα οποία δε διαθέτουν τόσο "σκληροπυρηνικό" χαρακτήρα, ώστε να αποκτήσουν το προσωνύμιο "GTI", από την άλλη όμως προσφέρουν άπλετες οδηγικές συγκινήσεις και γενναίες δόσεις σπορτίφ συμπεριφοράς. Και αυτό είναι το σημείο όπου το Megane GT εντυπωσιάζει, αφού οποτεδήποτε ο οδηγός του θελήσει, το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί είτε σε πιο ήπιους, καθημερινούς ρυθμούς, είτε σε πιο γρήγορους, αγωνιστικούς.
Στο δρόμο
Το Megane GT, σε σχέση με τα "απλά" Megane, διαθέτει ενισχυμένο αμάξωμα και σύστημα αναρτήσεων, με πιο σφιχτά αμορτισέρ και ελατήρια (κατά 24%). Επιπλέον, το αμάξωμα είναι χαμηλωμένο κατά 10 χιλιοστά, οι αντιστρεπτικές έχουν περαιτέρω ενισχυθεί, ενώ το ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης είναι πιο άμεσο. Ως αποτέλεσμα, το αυτοκίνητο με τη βοήθεια και του ESP (απενεργοποιείται μόνο σε ταχύτητες κάτω από τα 50 χλμ./ώρα), παρουσιάζεται αρκετά ομοιογενές και σίγουρο σε κλειστές διαδρομές, προσφέροντας αυξημένα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας. Η άνεση, από την άλλη, παρά τις αλλαγές στην ανάρτηση, δεν έχει επηρεαστεί σε μεγάλο βαθμό, προσφέροντας αποτελεσματική απορρόφηση των ανωμαλιών. Τα φρένα, τέλος, είναι αρκετά αποτελεσματικά, ενώ θα θέλαμε καλύτερη πληροφόρηση από το τιμόνι.
Κινητήρας
Ο δίλιτρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας του Megane GT αποδίδει 168 δυναμομετρημένους ίππους στις 4.990 σ.α.λ. και διακρίνεται για την πολιτισμένη του λειτουργία και τη γραμμικότητά του. Μπορεί να μη διαθέτει την εκρηκτικότητα του πιο δυνατού μηχανικού συνόλου του Megane RS, τα αποθέματα δύναμης του όμως και οι πολύ καλές επιδόσεις του αποζημιώνουν τον οδηγό. Το 6άρι μηχανικό κιβώτιο, από την πλευρά του, διαθέτει σχετικά σφιχτή κλιμάκωση, ενώ παράλληλα προσφέρει μέτρια αίσθηση.
Στο εσωτερικό υπάρχουν ευδιάκριτες διαφορές, που διαφοροποιούν το GT από τα "απλά" Megane. Τα μπάκετ καθίσματα με την πολύ καλή στήριξη, η αλουμινένια επένδυση στο ταμπλό, το δερμάτινο τιμόνι με το λογότυπο "GT" και τα επίσης αλουμινένια πεντάλ δημιουργούν μια επιθυμητά πιο σπορτίφ ατμόσφαιρα.
Αισθητικές αλλαγές
Οι γρίλιες της μάσκας του Megane GT διαθέτουν έναν όμορφο αλουμινένιο χρωματισμό, ενώ ο προφυλακτήρας ενσωματώνει ένα μεγάλο αεραγωγό.

Οι ανθρακί 17άρες ζάντες αλουμινίου συμβάλουν σημαντικά στη δημιουργία ενός πιο σπορ αισθητικού αποτελέσματος.

Στα πρότυπα του μεγαλύτερου RS, οι διπλές πίσω εξατμίσεις του Megane GT φιλοξενούν και το λογότυπο "GT".