ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  6/3/2007
Test mtx
Toyota Yaris TS
Fast… but not furious!
Διαβάστηκε από 18269 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:6/3/2007
toyota yaris - O νέος 1.800άρης κινητήρας του Yaris δίνει στην κορυφαία έκδοση TS την απαιτούμενη σβελτάδα, χωρίς όμως να προσφέρει σπορ αίσθηση…
 Το Yaris TS (Toyota Sport) διαθέτει το απαραίτητο
Το Yaris TS (Toyota Sport) διαθέτει το απαραίτητο "γκάζι", για να κινηθείς σε σβέλτους ρυθμούς, ενώ είναι και αρκετά γεροδεμένο ως κατασκευή.
O νέος 1.800άρης κινητήρας του Yaris δίνει στην κορυφαία έκδοση TS την απαιτούμενη σβελτάδα, χωρίς όμως να προσφέρει σπορ αίσθηση…
toyota yaris - O νέος 1.800άρης κινητήρας του Yaris δίνει στην κορυφαία έκδοση TS την απαιτούμενη σβελτάδα, χωρίς όμως να προσφέρει σπορ αίσθηση…
 Το Yaris TS (Toyota Sport) διαθέτει το απαραίτητο
Το club των "γρήγορων μικρών" υποδέχεται ένα νέο μέλος. Το Yaris TS (Toyota Sport) μπορεί να μην είναι ένα αμιγώς σπορ όχημα, σου αφήνει όμως καλές εντυπώσεις, καθώς διαθέτει το απαραίτητο "γκάζι", για να κινηθείς σε σβέλτους ρυθμούς, ενώ είναι και αρκετά γεροδεμένο ως κατασκευή. Η ανάρτηση του όμως, δεν μπορεί να χαρακτηριστεί σπορ -παρά τις όποιες επεμβάσεις του τεχνικού τμήματος της Toyota- αφού και κλίσεις “αφήνει” να πάρει το αμάξωμα και στο σύνολό της μάλλον… προβάλλει ένα πιο "άνετο" χαρακτήρα. Η ιαπωνική εταιρεία, επαναφέροντας το πρόθεμα "TS" στις εκδόσεις του Yaris, σίγουρα δεν επιθυμεί -εν γνώσει της- να ταράξει τα νερά στην κατηγορία, αλλά, πολύ περισσότερο, να "δώσει" στην αγορά μια πρόταση αξιόλογη, αξιόπιστη, με καλή σχετικά τιμή (δεδομένου του ανταγωνισμού), που να καλύπτει τις απαιτήσεις ενός μεγάλου ποσοστού καταναλωτών ανεξαρτήτου ηλικίας.
Λεπτές επεμβάσεις…
Τόσο σπορ, όσο απαιτείται και… σχεδιαστικά! Το Yaris TS, εκ πρώτης όψεως, δε μαρτυρά πως πρόκειται για την κορυφαία έκδοση της γκάμας, αφού οι όποιες διαφορές εμφανίζει από τα μικρότερα αδερφάκια του, είναι οι πλέον διακριτικές. Στο εμπρόσθιο τμήμα λοιπόν, συναντάμε ένα νέο προφυλακτήρα -λίγο πιο μυώδη- και το λογότυπο "TS" στη γρίλια της μάσκας. Στο πίσω τμήμα, μπορεί οι αλλαγές να είναι μεγαλύτερης έκτασης, αλλά, και πάλι, είναι ευδιάκριτες. Εστιάζονται στο μεγαλύτερο προφυλακτήρα, στη χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης, στη μικρή αεροτομή και στις λυχνίες LED, στα πίσω φωτιστικά σώματα. Η εξωτερική εμφάνιση του TS ολοκληρώνεται με τα ελαστικά. Το ιαπωνικό μικρό "πατάει" πάνω σε 17άρες ζάντες αλουμινίου, 7 ακτινών.
Το χρώμα του… χρήματος
Για όποιον επιθυμεί την απόκτηση του γρηγορότερου Yaris, θα χρειαστεί να εκταμιεύσει 18.590 ευρώ για την 3θυρη έκδοση και 18.990 ευρώ για την 5θυρη. Αμφότερες οι δύο version εφοδιάζονται με όλα τα απαραίτητα στοιχεία άνεσης και ασφάλειας (7 αερόσακοι, a/c, ηχοσύστημα, ESP κ.ά).
Τι αλλάζει στο Yaris TS;
Η κορυφαία έκδοση του Yaris διαθέτει….
• πιο "σφιχτή" ρύθμιση στην ανάρτηση
• πιο χαμηλό αμάξωμα κατά 8 χλστ.
• βελτιωμένο σύστημα διεύθυνσης (πιο άμεσο)
• δισκόφρενα εμπρός και πίσω
• στάνταρ σύστημα ελέγχου ευστάθειας και Traction Control

 
 Toyota Yaris TS
Οδική συμπεριφορά
Εσωτερικό
Κινητήρας