Διαβάστηκε από 13488αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:20/3/2007
Λιγότερο απόλυτο προφίλ
Σαφώς βελτιωμένο είναι το αυτοκίνητο σε ό,τι αφορά στους κραδασμούς και στις ταλαντώσεις που μεταφέρει στο εσωτερικό. Στην εθνική, η "ευθυβολία" είναι το βασικό γνώρισμα.
Ελαφρώς πιο πολιτισμένο, ομοιογενές και απόλυτο είναι το νέο Civic Type R σε σχέση με το προηγούμενο. Αυτό δε σημαίνει ότι έχει νοθευτεί ο σπορ χαρακτήρας του, απλώς η ανάρτηση έχει πιο καλά ισορροπημένη ρύθμιση ανάμεσα στην παροχή άνεσης και στην οδική συμπεριφορά και εύλογα δεν κουράζει τους επιβάτες από συνεχείς οδικές ανωμαλίες. Από την άλλη πλευρά, η ρύθμιση της ανάρτησης, η οποία παραμένει σφικτή, δεν επιτρέπει την εμφάνιση μεγάλων κλίσεων στις στροφές, ευνοώντας τη γρήγορη οδήγηση. Από εκεί και πέρα, ο οδηγός "κουμπώνει" σε ένα κορυφαίο -από πλευράς στήριξης- κάθισμα και αναγνωρίζει αμέσως στο δρόμο την πολύ καλή ακαμψία του μοντέλου. Το τιμόνι έχει γενικά καλή αίσθηση και πολύ περιορισμένα σημεία, που να θεωρείται ελαφριά. Η πρόσφυση είναι ικανοποιητική, αν και περιορίζεται κάπως, όταν ο οδηγός "κλείνει"πολύ το τιμόνι και πιέζει με το γκάζι, οπότε και εμφανίζεται υποστροφή. Η υπερστροφή συνεχίζει να ανήκει στο ρεπερτόριο και αυτής της γενιάς Civic Type R, όχι όμως με την ένταση που γνωρίζαμε στο προγενέστερο. Όλα αυτά βέβαια με το VSA (σύστημα ευστάθειας) στη θέση "OFF", διότι όταν αυτό λειτουργεί, είναι πολύ λιγότερες οι "ατασθαλίες" που θα αντιληφθεί ο οδηγός. Kαλές σχετικά εντυπώσεις άφησαν τα φρένα. Στην εθνική οδό, ακόμη και με υψηλές ταχύτητες, η σταθερότητα είναι πολύ καλή. Ο δε επιλογέας του κιβωτίου βρίσκεται σε καλή για τον οδηγό θέση και έχει αρκετά κοντές διαδρομές, αν και ίσως υπήρχαν περιθώρια περαιτέρω μείωσής τους. Συνολικά, είναι ένα από τα πιο ευχάριστα σπορ μικρομεσαία, που θέλει ενεργή συμμετοχή του οδηγού στα τεκταινόμενα.
Σταθερό, με φυσιολογική υποστροφή υπό πίεση, είναι το νέο Civic Type R. Το τιμόνι έχει καλή αίσθηση και ελέγχει άμεσα και φαινόμενα υπερστροφής, τα οποία εμφανίζονται, αν και όχι με την ένταση που είχαμε συνηθίσει. Το (αυξημένο συνολικά) βάρος συνεχίζει να είναι κατανεμημένο αρκετά περισσότερο στον εμπρός άξονα.
Το αυτοκίνητο διαθέτει στάνταρ ζάντες αλουμινίου, διαμέτρου 18 ιντσών. Η πλευρική πρόσφυση ικανοποίησε περισσότερο από ό,τι η ελκτική.