ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  27/3/2007
TEST
Ο λύκος κι αν εγέρασε…
Eσωτερικό - Χώροι
Διαβάστηκε από 12821 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:27/3/2007
Αναβαθμισμένο, αλλά πάντα “πολεμικό”!
Αισθητή είναι η βελτίωση τόσο σε εικόνα, όσο και σε ποιότητα κατασκευής στο εσωτερικό του νέου Wrangler. Η εντελώς λιτή εικόνα του προηγούμενου μοντέλου έχει αντικατασταθεί από ένα εσωτερικό, το οποίο, ναι μεν σχεδιαστικά υπολείπεται από τις πιο σύγχρονες προτάσεις της κατηγορίας, καταφέρνει όμως να γίνεται εύκολα αποδεκτό. Για παράδειγμα, η κεντρική κονσόλα μπορεί να μη διαθέτει μια τόσο ξεχωριστή σχεδίαση, το νέο όμως εργοστασιακό ηχοσύστημα και η τακτοποιημένη διάταξη των οργάνων ικανοποιούν απόλυτα. Αντίστοιχα και ο νέος πίνακας οργάνων είναι σαφώς πιο ευανάγνωστος και ενδιαφέρον σχεδιαστικά, σε σχέση με το παρελθόν. Στον τομέα της ποιότητας κατασκευής, τα σκληρά πλαστικά του ταμπλό, παρ' ότι μέτρια ποιοτικά, έδειξαν αρκετά στιβαρά, υποσχόμενα μεγαλύτερη αντοχή στο χρόνο. Θα θέλαμε όμως περισσότερη πλαστική επένδυση στο εσωτερικό των θυρών. Καλοδεχούμενες είναι πάντως οι δύο ποτηροθήκες δίπλα από το χειρόφρενο, όπως και το καλής χωρητικότητας ντουλαπάκι στο υποβραχιόνιο.
Ο χώρος αποσκευών του Wrangler έχει σχετικά μέτρια χωρητικότητα. Η Jeep δεν ανακοινώνει χωρητικότητα κατά VDO, αλλά μόνο κατά ISO (486 λτ.). Εδώ θα πρέπει, πάντως, να επαινέσουμε την εύκολη (με μια μόνο κίνηση) πλήρη αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.
Βελτιωμένη ευρυχωρία προσφέρει στο πίσω κάθισμά του το Wrangler, αφού πλέον ένας ενήλικας επιβάτης μπορεί να βρει την επιθυμητή θέση. Βέβαια, στο πίσω κάθισμα το αυτοκίνητο μπορεί να φιλοξενήσει μόνο δύο επιβάτες και όχι τρεις.

 
  Jeep Wrangler 3,8 Sport Auto Freedom Top
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Eσωτερικό - Χώροι
Οδική συμπεριφορά