ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  3/4/2007
TEST
Στα στάνταρ της Land Rover
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 21491 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/4/2007
¶νετο εντός, αποδοτικό εκτός
H άνεση και η ποιότητα κύλισης του Freelander 2 είναι πολύ καλού επιπέδου, γεγονός που και οδηγικά το φέρνει πιο κοντά στα κατ' εξοχήν πολυτελή SUV.
To Freelander 2 εμφανίζει πολύ καλή οδική συμπεριφορά στην άσφαλτο, με τη μαλακή ανάρτηση να φιλτράρει τις ανωμαλίες αποτελεσματικά, ενώ προσφέρει και πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Οι κλίσεις του αμαξώματος δεν είναι ιδιαίτερα έντονες με βάση το χαρακτήρα του, ενώ όταν εκείνες ξεπεραστούν, τα φαινόμενα υποστροφής και υπερστροφής από τη μεταφορά του βάρους εξαλείφονται από το σύστημα ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς (DSC). Η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος (220 χλστ. χωρίς την προαιρετική αερανάρτηση) και η αρκετή διαδρομή της ανάρτησης, σε συνδυασμό με τα 4 προγράμματα τετρακίνησης για κάθε είδους δρόμο και το διακόπτη ελέγχου κατάβασης (Hill Descent), επιτρέπουν στο Freelander να κινηθεί σε δύσκολα εκτός δρόμου κομμάτια με ευκολία.
Εκτός δρόμου το Freelander 2 είναι ευχάριστο, με τον οδηγό να μην ενοχλείται από κραδασμούς στο τιμόνι. Το σύστημα τετρακίνησης διαθέτει 4 προγράμματα για κάθε είδους δρόμο (χιόνι - λάσπη, πατημένο χώμα, άμμο, κακοτράχαλα σημεία).

 
 Land Rover Freelander 2 3,2 V6
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό - Χώροι
Κινητήρας - Επιδόσεις
Οδική συμπεριφορά
Παθητική ασφάλεια