ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  3/4/2007
Test mtx
Mercedes SLK 55 AMG
Είναι πολλά τα άλογα!
Διαβάστηκε από 3456 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/4/2007
Η SLK 55 AMG είναι ικανή να κινηθεί σε αγωνιστικούς ρυθμούς, προσφέροντας υψηλότατα περιθώρια πρόσφυσης στον οδηγό της.
Με τη συνδρομή της AMG, η Mercedes SLK μεταμορφώνεται σε ένα ρόουντστερ υψηλών επιδόσεων, ικανό να προσφέρει άπλετες στιγμές οδηγικής ευχαρίστησης.
Το εσωτερικό της SLK 55 AMG συνδυάζει μια πολυτελή και σπορ ατμόσφαιρα, την οποία δημιουργούν τα μπάκετ καθίσματα με το κορυφαίας ποιότητας δέρμα, τις αλουμινένιες επενδύσεις και φυσικά τα paddles πίσω από το τιμόνι.
H έκδοση 55 AMG της Mercedes SLK δεν είναι μια απλή έκδοση, αλλά η κορυφαία SLK παραγωγής των τελευταίων χρόνων, η οποία έχει δημιουργηθεί σε συνεργασία του βελτιωτικού οίκου της AMG με τη Mercedes. Κάτω από το καπό της φιλοξενείται ένας 24βάλβιδος V8 κινητήρας 5,5 λίτρων, "περιποιημένος" από την AMG, ο οποίος αποδίδει για την περίσταση 360 καθαρόαιμους ίππους. Σε συνδυασμό με την πίσω κίνηση, τη sport αναρτήση και τη σωστή αναλογία βάρους (κοντά στο 50:50), η SLK είναι ικανή να κινηθεί σε αγωνιστικούς ρυθμούς, προσφέροντας υψηλότατα περιθώρια πρόσφυσης στον οδηγό της. Όλα αυτά, βέβαια, μέχρι να απενεργοποιηθεί το ESP, το οποίο, παρ' ότι δεν απενεργοποιείται πλήρως και έχει προγραμματιστεί να επεμβαίνει στην ανάγκη, σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης “ξεγελιέται”, αφήνοντας το αυτοκίνητο να πλαγιολισθήσει, μέχρις ότου ένα δυνατό "χαστούκι" το επαναφέρει στην τάξη. Στην ευθεία τώρα, είναι εντυπωσιακός ο τρόπος με τον οποίο η SLK 55 AMG επιταχύνει και φτάνει στην τελική ταχύτητα των 250 χλμ./ώρα, καθώς η ανάρτηση δουλεύει αποτελεσματικά, διατηρώντας μια ζηλευτή σταθερότητα. Τα φρένα της AMG, τέλος, με διάτρητους αεριζόμενους δίσκους, 6απίστονες δαγκάνες εμπρός και 4απίστονες πίσω, ακινητοποιούν το αυτοκίνητο με μεγάλη αποφασιστικότητα.
Κινητήρας
Ο V8 κινητήρας των 5,5 λίτρων της Mercedes SLK 55 AMG αποδίδει 360 ίππους στις 5.750 στροφές και 510 Nm ροπής στις 4.000 στροφές. Η λειτουργία του είναι απλά εκπληκτική, όπως και οι επιδόσεις, προσφέροντας άπλετη δύναμη σε όλο το φάσμα των στροφών. Το αυτόματο-σειριακό κιβώτιο 7G-Tronic, με paddles στο τιμόνι όμως, στερεί λίγο από την ευχαρίστηση που προσφέρει, αφού στη σειριακή του λειτουργία εμφανίζει μια μικρή χρονική υστέρηση στο να ακολουθήσει τις εντολές του οδηγού, αναγκάζοντάς τον να καταφύγει στην αυτόματη λειτουργία και ειδικά στην ένδειξη "σπορ". Από πλευράς ήχου πάντως, το μπάσο γουργουρητό του V8 είναι από μόνο του μια ορχηστική συμφωνία, που δε θες ποτέ να τελειώσει…