ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  8/5/2007
TEST
Landwind Adventure 2,4 4X4
Κίτρινος δράκος!
Διαβάστηκε από 7379 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:8/5/2007
Γενικά το αυτοκίνητο προορίζεται για συχνή και σκληρή χρήση σε εκτός δρόμου διαδρομές.
Με αυξημένες εκτός δρόμου δυνατότητες, αλλά από εκεί και πέρα αρκετές παραλείψεις, το Landwind Adventure είναι ένα σκληροτράχηλο, αλλά μάλλον ξεπερασμένο 4Χ4.
Το δεύτερο μοντέλο της κινέζικης Landwind, που κάνει την εμφάνισή του στην ελληνική αγορά, είναι το 3θυρο Adventure. Το αυτοκίνητο, όπως και το 5θυρο Landwind, βασίζεται εμφανισιακά στο Opel Frontera του 1998, όντας -κατά συνέπεια- αρκετά πίσω σε αισθητική σε σχέση με τις υπάρχουσες προτάσεις στην κατηγορία των 4Χ4. Αρκετές είναι και οι κατασκευαστικές ατέλειες που παρατηρήσαμε στο αμάξωμα του αυτοκινήτου, όπως για παράδειγμα η μη σωστή συναρμογή της πίσω μαύρης οροφής, ορισμένες αχρείαστες (;) τρύπες και βίδες στους θόλους των τροχών κ.λ.π., οι οποίες χρήζουν σίγουρα περισσότερης προσοχής.
100% Off Road
Η κίνηση με το Landwind Adventure στην άσφαλτο απαιτεί την απόλυτη προσοχή του οδηγού, κυρίως λόγω του ασαφούς τιμονιού με τη μηδενική αίσθηση στη θέση της ευθείας. Παράλληλα, και ορισμένες αναπηδήσεις του πίσω άξονα στις εδαφικές ανωμαλίες δημιουργούν αποσταθεροποίηση του πίσω τμήματος, που χρήζει και πάλι προσοχής. Στις στροφές, οι κλίσεις είναι αρκετές και δεν προδιαθέτουν για πίεση. Εκτός δρόμου, όμως, το Landwind παίρνει το… αίμα του πίσω, αφού εάν εξαιρεθεί το κακό τιμόνι, το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί με ευκολία, ακόμη και σε απάτητα κομμάτια. H απόσβεση της ανάρτησης σε δύσκολα κομμάτια με νεροφαγώματα και μεγάλες λακούβες είναι πολύ καλή. Στις εκτός δρόμου δυνατότητες του αυτοκινήτου συμβάλλουν η μεγάλη απόσταση από το έδαφος, η καλή τετρακίνηση και η δυνατότητα επιλογής κοντών σχέσεων. Γενικά το αυτοκίνητο προορίζεται για συχνή και σκληρή χρήση σε εκτός δρόμου διαδρομές.
Κινητήρας
Ο κινητήρας των 2,4 λίτρων του Landwind προέρχεται από τη Mitsubishi, όπως άλλωστε και το σύστημα διεύθυνσης, όντας αρκετά ροπάτος και εύστροφος στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα των στροφών. Η λειτουργία του είναι αρκετά τραχιά και θορυβώδης, με τις επιδόσεις του αυτοκινήτου να είναι τελικά μέτριες, αλλά αισθητά καλύτερες του 5θυρου. Στον τομέα της κατανάλωσης τα πράγματα βρίσκονται σε λογικά επίπεδα, ενώ το 5άρι μηχανικό κιβώτιο μπορεί να υπολείπεται σημαντικά σε αίσθηση, διαθέτει πάντως σχετικά κοντή κλιμάκωση.
Στην εκτός δρόμου πίστα
Πολύ καλά τα πήγε το Landwind Adventure στην εκτός δρόμου πίστα, επιβεβαιώνοντας τον off road του χαρακτήρα. Συνολικά, το αυτοκίνητο τα κατάφερε από καλά έως και τέλεια, σε κάθε μια από τις δοκιμασίες στις οποίες υπεβλήθη.
Το εσωτερικό του Landwind Adventure διαθέτει εξαιρετικά λιτή και μάλλον ξεπερασμένη σχεδίαση. Η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται αρκετά κάτω του μετρίου, με τη συναρμογή των υλικών να υπολείπεται σημαντικά σε αρκετά σημεία. Όπως και στο 5θυρο, έτσι και το 3θυρο διατηρεί τις χαρακτηριστικές εσωτερικές "παραξενιές" του, όπως τη μη ταυτόχρονη λειτουργία των πλευρικών ηλεκτρικών παραθύρων, αλλά και τα αλάρμ, τα οποία ενεργοποιούνται όταν κάποια πόρτα είναι ανοιχτή.

Οι πίσω επιβάτες του Landwind Adventure κάθονται ψηλότερα από τους εμπρός, έχοντας παράλληλα αρκετό χώρο στη διάθεσή του για τα πόδια και το κεφάλι τους.