Διαβάστηκε από 11122αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:5/6/2007
Συμπεριφορά που θέλει σύνεση
Ακολουθώντας τον κανόνα που θέλει τα οικογενειακά μοντέλα -και ειδικά τα σεντάν- να παρέχουν πρωτίστως άνεση, το Tiida επιδεικνύει μαλακές ρυθμίσεις στην ανάρτησή του και χαρακτηρίζεται συνεπώς από αρκετά έντονες κλίσεις στις στροφές -όταν πιέζεται. Παρατηρήθηκε σχετικά εύκολη απώλεια πρόσφυσης (ελκτικής αλλά και πλευρικής), όταν το αυτοκίνητο πιέζεται, κάτι που σημαίνει ότι σε σφικτή διαδρομή με στροφές παρουσιάζει διαδοχικά μια τάση για υποστροφή αλλά και υπερστροφή.
Γενικά, όπως συμβαίνει και σε άλλα σεντάν αυτού του μεγέθους, το Tiida "ακούει" αμέσως στο άφημα του γκαζιού μέσα στη στροφή και το πίσω μέρος δε διστάζει να ανοίξει την τροχιά του. Το τιμόνι έχει γενικά βαριά αίσθηση, χωρίς αυτό να συνεπάγεται και καλή πληροφόρηση, καθώς η "επικοινωνία" με τον οδηγό έχει αρκετά κενά. Πρόκειται πάντως για αντιδράσεις οι οποίες εμφανίζονται στο όριο, το οποίο πάντως ο οδηγός θέλει να γνωρίσει, από τη στιγμή που έχει στη διάθεσή του έναν πολύ καλό και… πρόθυμο κινητήρα. Θα θέλαμε, δηλαδή, να υπάρχει και ένα σύστημα ελέγχου ευστάθειας στον εξοπλισμό. Μέτρια είναι η επίδοση των φρένων, ειδικά σε πολύ υψηλές ταχύτητες. Στην εθνική οδό δε λείπουν τάσεις πλεύσης ενώ επηρεάζεται από πλευρικούς ανέμους.
To Tiida -λόγω κινητήρα- μπορεί να κινηθεί πιο γρήγορα από αυτό που συχνά αποκαλούμε "οικογενειακό ρυθμό". Αντίθετα, για “χαλαρούς” ρυθμούς κίνησης έδειξε να είναι σχεδιασμένο το πλαίσιο και η ανάρτηση. Η αντίφαση αυτή αναδεικνύεται, όταν το αυτοκίνητο πιέζεται.