Διαβάστηκε από 5193αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:12/6/2007
Σταθερό και σίγουρο στο δρόμο είναι το ανανεωμένο Ford C-Max
Το ανανεωμένο Ford C-Max -και όχι πια Focus C-Max- προτάσσει ένα πιο ενδιαφέρον αισθητικό προφίλ, σίγουρα πιο ευπρόσδεκτο και ελκυστικό από τη συντηρητική εμφάνιση του απελθόντος μοντέλου.
Η Ford επιχειρεί τη δημιουργία μιας νέας οικογένειας πολυμορφικών μοντέλων, αφού το 5θέσιο Focus C-Max, στην ανανεωμένη του γενιά, πετάει από πάνω του το όνομα "Focus" και, κρατώντας μόνο το "C-Max", επιχειρεί μια πρώτη άμεση επαφή με το μεγαλύτερο S-Max. Εκτός αυτού, η τονισμένη εξωτερική εμφάνιση του μοντέλου εφάπτεται στην ίδια δυναμική φιλοσοφία με αυτήν του S-Max, αναδεικνύοντας με τον τρόπο αυτό την κοινή υπόσταση των δύο κύριων πολυμορφικών της εταιρείας.
Επιτυχής αισθητική ανανέωση
Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις εκείνων των αυτοκινήτων, τα οποία δεν ευνοήθηκαν από το αισθητικό τους φρεσκάρισμα κατά την ανανέωσή τους, με αποτέλεσμα να δείχνουν λιγότερα ελκυστικά από ό,τι ήταν προηγουμένως. Στην περίπτωση του νέου Ford C-Max, τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά, αφού το ανανεωμένο μοντέλο δείχνει σαφώς πιο δυναμικό, σύγχρονο και όμορφο σε σχέση με πριν. Σε αυτόν το δυναμισμό συμβάλλει κυρίως το εμπρόσθιο τμήμα, με το νέο, πιο επιθετικό προφυλακτήρα, ο οποίος διαθέτει μεγαλύτερο τραπεζοειδές πλέγμα, ανάγλυφα πλαϊνά τμήματα και κάθετα φώτα ομίχλης. Η μάσκα με τη σειρά της είναι επίσης νέα, τα φωτιστικά έχουν ανασχεδιαστεί, ενώ το καπό ενσωματώνει πλέον πιο έντονα νεύρα στα άκρα του. Αρκετά πετυχημένο είναι το facelift και στο πίσω τμήμα του οχήματος, λόγω κυρίως των νέων κάθετων φωτιστικών με διαφανή κρύσταλλα και όμορφα, κάθετα LED στο κέντρο τους.
Στα ίδια περίπου επίπεδα οι τιμές
Ένα αρκετά θετικό στοιχείο, στην περίπτωση του νέου Ford C-Max, αποτελεί και η διατήρηση των τιμών στα ίδια περίπου επίπεδα με αυτά του προηγούμενου μοντέλου (χωρίς βέβαια τυχόν εκπτώσεις), με μια μικρή επιβάρυνση κυρίως στις κορυφαίες εκδόσεις Ghia, λόγω κάποιων νέων εξοπλιστικών αλλαγών. Έτσι λοιπόν, η βασική έκδοση Ambiente 1,6, με στάνταρ 6 αερόσακους, ESP, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικούς καθρέφτες και air condition, κοστίζει 18.010 ευρώ, ενώ η ίδια έκδοση με τον κινητήρα 1,6 Ti-VCT, 18.565 ευρώ. Το 1,8 ξεκινά από τα 20.425 ευρώ, ενώ το 2λιτρο, από τα 22.025 ευρώ, με αυτόματο όμως κιβώτιο (μηχανικό από την επόμενη έκδοση Trend, με κόστος 23.735 ευρώ). Τέλος, μια νέα εξοπλιστική έκδοση με την ονομασία "Titanium" με πιο δυναμικό εξοπλισμό, προστίθεται στην γκάμα του μοντέλου.